136581
۰۷ بهمن ۱۳۹۶
مسئول امور فرهنگی بردسکن:

کار فرهنگی بدون جذب نیروی جوان و نوجوان فایده‌ای ندارد

مسئول امور فرهنگی بردسکن گفت: اگر در هئیت‌های مذهبی جذب نیروی جوان و نوجوان انجام نشود، کار فرهنگی فایده‌ای ندارد.

به گزارش کودک پرس ، علی مرادیان در دیدار صمیمی فعالان فرهنگی این شهرستان با معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه امام رضا (علیه‌السلام) که در سپاه ناحیه بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: نیروی هدف ما برای فعلیت‌های فرهنگی، سنین 12 تا 16 سالگی است که تاثیرپذیری بیشتر و قابلیت تغییر دادن بسیاری دارند، بنابراین، نیروسازی خود را دانش‌آموزی کردیم.

وی با بیان اینکه اگر در هئیت‌های مذهبی جذب نیروی جوان و نوجوان انجام نشود، کار فرهنگی فایده‌ای ندارد، افزود: در هئیت علمدار کربلا بیش از 250 نیروی مستقیم دانش‌آموزی داریم که هر کدام در رشته‌های خاص خود نظیر باشگاه‌های رزمی، واحدهای درسی و برنامه‌های استاد مطهری فعالیت می‌کنند و برای نیروهای جدید جذب شده برنامه می‌گذارند.

مسئول امور فرهنگی بردسکن با بیان اینکه در همه شاخصه‌ها باید دغدغه فرهنگی داشته باشیم، گفت: اگر به جوانان خود آموزش دهیم که یک هدف مفید را برای خود پیش بگیرند، تاثیرگذاری آموزش‌ها بیشتر می‌شود.

همچنین در ادامه این جلسه، مسئول امور فرهنگی هئیت محبان الحسین بردسکن نیز اظهار داشت: هئیت محبان، هئیتی جوان است که 150 عضو ثابت دارد.

حسین اسدی افزود: تابستان امسال یک مجموعه ورزشی با هزینه‌های خود جوانان هئیت و خیرین دایر کردیم که نوجوانان و جوانان برای ساعاتی دور هم باشند و برنامه‌های فرهنگی خود را پیش گیرند.

وی با بیان اینکه محور اصلی هئیت محبان الحسین(علیهالسلام) مسجد و نماز است، گفت: نوجوانان بیشتر از جوانان از نظر شبکه‌های مجازی آسیب‌پذیرتر هستند، بنابرین، ما با خانواده‌های نوجوانان هئیت در ارتباط هستیم که با روی آوردن به ورزش، این معظل را بتوانیم کاهش دهیم.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار