136525
۰۵ بهمن ۱۳۹۶
رئیس پلیس فتا استان زنجان:

طرح ” کوا” (کودک و اینترنت) در زنجان برگزار می‌شود

رئیس پلیس فتا استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ” کوا” (کودک و اینترنت) گفت: این طرح با حضور دانش‌آموزان در رده‌های مختلف تحصیلی اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، محمدعلی آدینه‌لو اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در بحث فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد، آشنایی کودکان با این فضا است.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ضرورت دارد که والدین نسبت به آگاه‌سازی کودکان در بحث فضای مجازی اقدام کنند، تصریح کرد: برای ایجاد این شناخت، پلیس فتا، آموزش و پرورش و رسانه‌ها باید سواد رفتار در فضای مجازی را افزایش دهند که البته در این زمینه اقداماتی نیز انجام شده است.

رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه آسیب‌های ناشی از فضای مجازی با مدیریت زمان و استفاده هدفمند از فضای مجازی کاهش پیدا می‌کند، گفت: در واقع والدین قبل از ورود کودک به فضای مجازی باید مخاطرات این فضا را به کودک خود توضیح دهند تا مشکلی از این قبیل به وجود نیاید.

 

وی با تشریح جزئیات طرح  ” کوا” (کودک و اینترنت) افزود: در این زمینه روزهای شنبه و یکشنبه طرحی در قالب آموزش دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

آدینه‌لو با اشاره به اینکه این برنامه در سالن اشراق صدا و سیمای با حضور 2 هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف از این اقدام ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان است.

 

رئیس پلیس فتا استان زنجان با بیان اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش و صدا و سیمای و سایر سازمان‌های مرتبط برگزار می‌شود، گفت: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها زمینه آشنایی بیشتر کودکان را با فضای اینترنت فراهم سازیم.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار