136498
۰۵ بهمن ۱۳۹۶
هم‌زمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه کودک و نوجوان در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت دهه فجر ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، اسلامی و علمی در استان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، فرزاد رحیمی اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر  200 برنامه فرهنگی، هنری و ادبی، اسلامی و علمی  با حضور کودکان و نوجوانان در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

وی آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از جمله اهداف کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر عنوان کرد و افزود: در برنامه‌های پیش‌بینی شده این کمیته قرار است زمینه حضور پرشکوه این قشر در آیین‌های بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر ایجاد شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، گرامی‌داشت ایام فاطمی در آغازین روزهای دهه مبارک فجر را از جمله برنامه‌های کانون در راستای فعالیت‌های مذهبی دانست و اضافه کرد: برنامه‌هایی جهت بزرگداشت این ایام در مراکز کانون در نظر گرفته شده است که طی روزهای 12 الی 15 بهمن‌ماه جاری اجرا خواهد شد.

 

رحیمی با تأکید بر شادی‌بخشی و نشاط در میان کودکان و نوجوانان، این برنامه‌ها را محرکی برای ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان و ایجاد انگیزه جهت نقش‎آفرینی خودجوش در برگزاری مراسم دهه فجر بیان کرد و ادامه داد: متولیان و اجراکنندگان اصلی این برنامه‌ها نونهالان، کودکان و نوجوانان هستند که در این عرصه توانمندی‌ها و مهارت‌های خود را در قالب‌های مختلف به نمایش می‌گذارند.

 

 وی اجرای برنامه‌های غباروبی گلزار شهدا، برگزاری برنامه‌های مذهبی هم‌زمان با دهه فاطمیه، ایستگاه نقاشی در روز 22 بهمن ماه، نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک و مدارس، برگزاری مسابقه ادبی، اکران رایگان فیلم در سینمای کودک شهرکرد، بازدید رایگان از آسمان‌نمای دیجیتالی کانون، برپایی جشن‌ها، همایش‌ها، کارگاه‌ها، نشست‌های مختلف و… را از جمله اقدامات این کمیته در این ایام عنوان کرد و گفت: هر کدام از دستگاه‌های ذی‌ربط کمیته نیز به تناسب رسالت‌ها و اهداف سازمانی خود به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار