136457
۰۵ بهمن ۱۳۹۶
عباس بازماندگان:

محفل انس با قرآن در دبستان و دبیرستان غیردولتی سرای اندیشه قشم برگزار شد

عباس بازماندگان مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) قشم از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری نوجوان (طرح ملی تلاوت) در محل دبستان و دبیرستان غیردولتی سرای اندیشه قشم با حضور دانش آموزان و معلمان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) قشم گفت : محفل انس با قرآن با حضور قاری نوجوان (طرح ملی تلاوت ) در محل دبستان و دبیرستان غیردولتی سرای اندیشه قشم با حضور دانش آموزان و معلمان برگزار شد.

عباس بازماندگان افزود : این محفل نورانی با حضور قاری نوجوان زاهدی مقدم از استان خراسان رضوی صبح امروز برگزار شد و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

وی بیان داشت : موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبراعظم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) قشم مجری برگزاری این طرح کشوری در این شهرستان می باشد و آمادگی کامل برای آموزش قرآن برای کودکان و نوجوانان را دارد.

 

براساس این گزارش، طرح ملی تلاوت از سال ۱۳۹۱ با رونمایی رسمی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قران کریم در تهران آغاز به فعالیت کرد و سال ۱۳۹۳ عنوان موفق ترین طرح قرآنی کشور را از آن خود کرد.

 

 

 

منبع: هرمزآنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار