136444
۰۵ بهمن ۱۳۹۶

«آشپزها» ویژه کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود

نمایش«آشپزها» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی عباس، ویژه مخاطبان کودک و نوجوان از ۴ بهمن ۹۶ در سالن آمفی تئاتر کانون سبحان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، امیر مشهدی عباس که سرپرستی گروه هنری هفت. پنج. یک را بر عهده دارد، بیش از دو دهه در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت مستمر داشته و هر ساله با در نظر گرفتن نیازها و دغدغه‌های به روز کودکان و نوجوانان امروز، آثار نمایشی را تولید می‌کند که یکی از این آثار نمایش «آشپزها» است.

در این نمایش، مهرداد باقری، حمیدرضا حسینعلی و ندا نوری به نقش آفرینی می پردازند و دیگر عوامل نمایش عبارتند از شاعر: آزاده فرهنگیان، طراحی صحنه: امیر مشهدی عباس و مهرداد باقری، آهنگساز: عبد آتشانی، دستیار کارگردان و مدیر صحنه: فرزاد سلیمانی، مدیر روابط عمومی: ریحانه مطهری، تبلیغات مجازی: کیان زمانی.

 

«آشپزها» به زندگی دو آشپز با نام‌های ورناندو و سیبیل‌خان می‌پردازد. این دو آشپز در طی اتفاق‌هایی که برای استخدام آنها در رستوران کودکان می‌افتد، مجبور می‌شوند در مسابقه‌ای که مهربان برای آنها طراحی کرده شرکت کنند و حاصل این مسابقه چیزی نیست جز رفاقت و دوستی که به شکل کاملا عجیبی از گذشت و محبت سیبیل خان پدید می‌آید و …

نمایش «آشپزها» به گفته کارگردان اثر، مخاطب را با شغل آشپزی آشنا می‌کند و در لحظات مختلف نمایش، مخاطب درگیر سختی‌ها و مشکلات این شغل می‌شود. شغلی که همه ما به نوعی با آن سرو کار داریم اما از آن غافل هستیم. در این درام سعی شده توجه مخاطب به چگونگی تغذیه و غذاهایی که برای بدن انسان مفید است اشاره شود تا شاید بد غذایی و افراط و تفریط در تغذیه توسط کودکان و نوجوانان به حداقل برسد و افراد کمی در انتخاب غذاهایی که می‌خورند، توجه بیشتری کنند.

 

نمایش شاد و موزیکال «آشپزها» بهمن و اسفند ماه ۹۶ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر کانون سبحان واقع در پاسداران، خیابان پایدارفرد، نبش بوستان هشتم، ویژه عموم به روی صحنه خواهد رفت. لازم به ذکر است این نمایش صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه با هماهنگی قبلی ویژه مدارس و مهد کودک ها اجرا خواهد شد. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط می توانند با شماره های ۰۹۱۰۸۶۲۴۶۵۸ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس حاصل نمایند.

 

 

منبع: گلونی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار