136438
۰۵ بهمن ۱۳۹۶

اجرای آهنگ‌های انقلابی توسط ۱۲گروه موسیقی کودکان و نوجوانان گیلانی

۱۲ گروه موسیقی کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری گیلان در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در مراسمی به اجرای آهنگ‌های انقلابی پرداختند.

به گزارش کودک پرس ، در این برنامه بیش از 60 کودک و نوجوان عضو کارگاه ‌های آموزش موسیقی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ضمن هنرنمایی، روز‌های خاطره‌ انگیز پیروزی انقلاب اسلامی را برای شرکت کنندگان تداعی کردند.

در این ویژه ‌برنامه با عنوان آهنگ بهار، گروه های موسیقی مراکز فرهنگی هنری چهارگانه شهر رشت، فومن، تالش و کوچصفهان با اجرای آهنگ‌ های انقلابی، فولکلور و کودکانه به هنرنمایی پرداختند.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان در این برنامه با اشاره به اهمیت فراهم‌ سازی بستر‌های مناسب برای شکوفایی استعداد‌های هنری کودکان و نوجوانان گفت: اجرای ویژه ‌برنامه موسیقی با آهنگ های انقلابی برای دومین سال پیاپی برگزار می شود.

اسنفدیار ضیائی کانون، کودک و خانواده را‌ به عنوان سه ضلع تاثیر‌گذار در روند رشد و شکوفایی توانمندی‌ های آینده‌سازان ایران اسلامی عنوان و اظهار کرد : نگاه ویژه خانواده‌ ها به کودکان و نوجوانان، نویدبخش تحولی بزرگ در این حوزه است.
وی خاطر نشان کرد: هرگاه بتوان ظرفیت‌ بهره‌ گیری همزمان از قابلیت‌ های کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را فراهم‌ کنیم، شاهد پویایی هر چه بیشتر خواهیم‌ بود.
وی با اشاره به اثر ‌بخشی فعالیت ‌های هنری به ویژه موسیقی، در مهارت ‌آموزی کودکان و نوجوانان، افزود: نیازمند راه ‌اندازی نهضت مهارت‌ آموزی، به‌ ویژه مهارت ‌های زندگی هستیم و موسیقی می تواند در این مسیر به عنوان ابزاری مناسب مورد استفاده قرار گیرد.

کارگاه آموزش موسیقی به عنوان یکی از فعالیت‌ های هدفمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 20 مرکز فرهنگی هنری این مجموعه فرهنگی برگزار می شود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با بهره ‌گیری از 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، دو مرکز فراگیر و دو کتابخانه سیار روستایی، خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوان ارایه می دهد.
بیش از 50 هزار کودک و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان هستند.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار