136425
۰۵ بهمن ۱۳۹۶

رونمایی از سامانه “سامه”در بهزیستی استان لرستان

با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید به توسعه خدمات الکترونیک و هوشمندسازی ادارات، بهزیستی استان لرستان با استفاده از تجربیات کارشناسان اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و استفاده از توان متخصصان فنی، اقدام به تولید سامانه مدیریت هوشمند برنامه‌ها، جلسات و فعالیت ها با نام اختصاری “سامه” کرد.

به گزارش کودک پرس لرستان، این طرح‌ شامل گسترش حوزه‌ سامانه‌ استانی مدیریت هوشمند برنامه ها، جلسات و فعالیت های بهزیستی است که برای اولین بار در استان راه اندازی می شود.
در مراسم افتتاح و پرده برداری این سامانه که در دفتر مدیریت بهزیستی استان صورت پذیرفت، دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی لرستان اظهار داشت: فناوری اطلاعات و به‌ خصوص اينترنت، فضای جامعه کسب و کار و بازار محصولات و خدمات را دگرگون ساخته است. بنابراين بسياری از سازمانها و شرکتها برای اينکه بتوانند در محيط رقابت جهانی فعاليت کنند، به استفاده از ابزارها و روشهای الکترونيک روی آورده اند.

گفتنی ست: این سامانه از قابلیت های زیادی برخوردار است که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
-امکان ثبت کلیه برنامه ها، جلسات، کمیته ها، کارگروهها و شوراهای اداری درون و برون سازمانی -امکان رهگیری و ثبت کلیه فعالیت های مربوط به هر مصوبه تا انجام کامل- امکان رصد تحقق برنامه یا مصوبه به صورت آنلاین- زمانبندی و تقویم نمودن جلسات جهت جلوگیری از تداخل آنها در زمانهای مشابه جهت مدیریت و مشارکت هر چه بهتر اعضاء- امکان انواع گزارش گیری های مورد نیاز هر حوزه- و همچنین امکان راه اندازی اپلیکیشن سامانه بر روی سیستمهای «اندروید» و «آی اُو اِس»

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار