136359
۰۴ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری نخستین فستیوال بازی‌های هدفمند در دوره ابتدایی در بیرجند

مشاور تخصصی کودک اداره بهزیستی بیرجند گفت: نخستین فستیوال بازی‌های هدفمند در دوره ابتدایی در دبستان شهید آیت شهرستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، پوراندخت عباس‌پور اسفدن در حاشیه برگزاری فستیوال بازی‌های هدفمند در دوره ابتدایی اظهار داشت: نخستین فستیوال بازی‌های هدفمند در دوره ابتدایی در دبستان شهید آیت شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی گفت: تقویت مهارت‌های جسمی و حرکتی، تقویت مهارت‌های تحولی و ارتباط بهتر کودک و والدین برای دانش‌آموزان کلاس سوم از جمله اهداف برگزاری این فستیوال است.

مشاور تخصصی کودک اداره بهزیستی بیرجند افزود: با توجه به اینکه برخی از دانش‌آموزان در این سن مهارت‌های آن‌ها ضعیف است و نیاز به تقویت این مهارت‌ها دارند، تصمیم گرفته شد تا یک‌سری بازی هدفمند برگزار کنیم.

عباس‌پور اسفدن تصریح کرد: در مهد کودک‌ها برای پیشگیری از اختلالات بازی‌های هدفمند برگزار می‌شود اما امروز برای نخستین‌بار این بازی‌ها در سطح دبستان برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از افسردگی نشأت می‌گیرد لذا تلاش می‌کنیم تا در دبستان‌ها نیز نشاط زیاد شود.

مشاور تخصصی کودک اداره بهزیستی بیرجند با بیان اینکه در این فستیوال دانش‌آموزان به همراه مادران خود بازی‌ها را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: این فستیوال با کمک و استقبال خوب آموزش و پرورش بیرجند برگزار شد.

عباس‌پور اسفدن با بیان اینکه اگر سایر مدارس نیز استقبال کنند می‌توانیم فستیوال را هر یک ماه برگزار کنیم، اظهار کرد: در مجموع برای این فستیوال‌ها 40 بازی طراحی شده اما امروز تنها پنج بازی به صورت نمادین در دبستان شهید آیت بیرجند انجام می‌شود.

 

 

منبع:‌ فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار