136332
۰۴ بهمن ۱۳۹۶
جهت ماندگاری سرودهای انقلابی صورت می‌گیرد؛

بازخوانی سرودهای پنجاه و هفتی توسط کودکان و نوجوانان مهدیشهری

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر گفت: بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، سرودهای روزهای پیروزی انقلاب در سال ۵۷ را بازخوانی می‌کنند.

به گزارش کودک پرس ، فاطمه ربانی مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر با اشاره به برنامه های این کمیته اظهار کرد: این کمیته 11 برنامه شاخص را در ایام الله دهه فجر اجرا می کند.

وی بازخوانی سرودهای پنجاه و هفتی را از مهمترین این برنامه ها عنوان کرد و افزود: سرودهای انقلابی زیاد به گوش کودکان و نوجوانان ما نخورده است که وظیفه داریم این سرودها را برای نسل نوجوان بیشتر یادآوری کنیم تا به ورطه فراموشی نرود و همچنان ماندگار بماند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهرتوضیح داد: طرحی به نام کانون و مدرسه داریم که دانش آموزانی که برای بازدید به کانون می آیند، این سرودها را برایشان بازگو می کنیم تا یادآوری آن روزها شود و بازخوانیکنند.

ربانی تصریح کرد: پیش بینی می کنیم که بیش از 500 نفر از اعضای کانون این این سرودها را در برنامه ها و جشن ها و بازدیدهایی که داریم، بازخوانی کنند.

وی اضافه کرد: اگر امکانات صوتی فراهم شود، تمایل داریم برای برنامه روز 22 بهمن و در حاشیه راهپیمایی نیز گروه سرود 200 نفره از اعضای کانون این سرودها را بازخوانی کنند.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر برنامه مسابقات خوشنویسی، نقاشی و ادبی، نمایشگاه دست سازه ها، برگزاری جشن چهلمین عید انقلاب، برگزاری کارگاه خوشنویسی با نوشتن سرودهای انقلابی، نمایشگاه ساخت وقایع انقلاب با سفال وبرپایی ایستگاه نقاشی در روز راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های مهم این کمیته برشمرد.

منبع: دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار