136294
۰۴ بهمن ۱۳۹۶

عظمت انقلاب اسلامی برای نسل جوان و نوجوان بازگو شود

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بی‌نظیر بوده است، افزود: دهه فجر فرصتی برای بیان عظمت انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه است.

به گزارش کودک پرس ، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در جلسه روسای کمیته های ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، جشن بلوغ انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران براساس آموزه های مسجد محور به پیروزی رسید، افزود: انقلاب اسلامی ایران به بلوغ کامل رسیده است.

آیت الله میرعمادی، با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه جشن انقلاب، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی، نماد چهل سال ایثار، فداکاری، بالندگی و حضور در صحنه ملت بیدار ایران اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید عظمت انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان و نوجوان جامعه که دوران انقلاب و فراز و نشیب های انقلاب را ندیده اند بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان، ابراز کرد: باید از فرصت دهه فجر انقلاب اسلامی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای آحاد مردم بویژه نسل جوان و نوجوان بهره گرفته شود.

آیت الله میرعمادی، با تاکید بر ضرورت توجه به بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب توسط کمیته های دهه فجر و نهادها و ادارات، بیان کرد: ارزش ها، دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی نباید نادیده گرفته شود.

وی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های خدمت به مردم و خدماتی چون بهداشت و درمان، آب رسانی به مناطق روستایی و دورافتاده، برق رسانی، گاز رسانی و خدمات روستایی کم نظیر بوده است.

 

 

دشمنان خیمه عمود انقلاب را نشانه گرفته اند

 

وی با اشاره به رویش انقلاب اسلامی در بین نسل جوان و نوجوان، اذعان داشت: جوانان مومن و انقلابی، بسیجیان به عنوان پروریش یافتگان انقلاب اسلامی، نخبگان و دانشمندان متعهد، ورزشکاران متعهد، اندیشمندان مومن، مدیران متعهد و دلسوزو ملت همیشه در صحنه و فداکار نمادهای از رویش انقلاب هستند.

آیت الله میرعمادی، افزود: ملت بیدار و فداکار ایران اسلامی با پیروی از خط ولایت فقیه، 40 سال است که با بصیرت و هوشیاری جان، مال و فرزندانش را برای انقلاب اسلامی فدا می کند که این همان رویش انقلاب است.

وی تصریح کرد: زنان مومن و انقلابی که با حفظ حجاب و عفاف پای عهد با انقلاب ایستاده اند هم از رویش های انقلاب اسلامی ایران هستند.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه رویش های انقلاب بیشتر از ریزش بوده است، ابراز کرد: امروز دشمنان در دوران بلوغ انقلاب اسلامی ایران، خیمه عمود انقلاب را نشانه گرفته اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: امروز دشمنان اقتدار ایران اسلامی، امنیت و وحدت و همبستگی را مورد نشانه قرار داده اند.

آیت الله میرعمادی، گفت: در جشن های گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلابی باید تفاوت بین اسلام ناب و اسلام آمریکایی برای مردم بویژه نسل جوان بیان شود.

وی با بیان اینکه اسلامی که غرب منادی آن است، روح و تقوا ندارد، افزود: دشمنان تلاش می کنند بگویند که اسلام مبتنی بر ولایت فقیه در جامعه کارساز نیست.

 

آیت الله میرعمادی، با بیان اینکه اسلام ناب مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: باید با برنامه ریزی منسجم معیار ها و شاخص های اسلام ناب برای مردم بازگو شود.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار