13614
۱۷ آذر ۱۳۹۵

دورهمی کودکان دیروز و امروز در برنامه‌ای جدید از شبکه نسیم

«کودک شو» با آغاز فصل زمستان، کودکان امروز و دیروز ایرانی را دور هم جمع می‌کند.

به گزارش کودک پرس , ابوذر پورمحمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو»، در خصوص جزئیات و ساختار این برنامه تلویزیونی گفت: برای اولین بار برنامه تلویزیونی «کودک شو» با حضور کودکان و برای مخاطبان رده سنی بزرگسال در ایران ساخته و بزودی روی آنتن شبکه نسیم می رود.

وی با توجه به روند ساخت و تولید این برنامه بیان کرد: قبل از پخش اصلی برنامه، مستند «انتخاب خانواده‌ها» در مرحله فراخوان را خواهیم داشت. در حال حاضر پس از طراحی صحنه و گرافیک‌ها، دکور توسط پیمان قانع در حال اجرا است.

پورمحمدی پیرامون شرایط و انتخاب خانواده‌ها برای شرکت در برنامه «کودک شو» تصریح کرد: حضور کودکان و انتخاب خانواده‌ها پروسه بسیار مهمی است که از تک تک شرکت کنندگان تست گرفته می‌شود. آنچه برای ما مهم است انتخاب خانواده ها بر اساس کودک درون است. اصل برنامه با محوریت اجرا و بازی تماشاگران که یکی از ویژگی های اصلی «کودک شو» است، پیش می‌رود.

وی درباره زمان پخش برنامه تلویزیونی «کودک شو» از شبکه نسیم عنوان کرد: بنا به تصمیم مدیران شبکه، زمان پخش این برنامه برای دی ماه در نظر گرفته شده است.

تهیه‌کننده برنامه «کودک شو» در ادامه توضیح داد: سالیان سال است که شبکه‌های ماهواره‌ای با ساخت این دست از برنامه‌ها در دنیا موفق شده‌اند و ما برای اولین بار است که در ایران چنین برنامه ای با حضور جمع کثیری از کودکان و خانواده هایشان درنظر گرفته ایم.

پورمحمدی افزود: «کودک شو» با حضور کودکان و خانواده‌های ایرانی، برنامه‌ای کاملا تعاملی است که از طریق ارسال عکس، فیلم و شرکت در مسابقات و امتیازدهی مسابقات با برنامه در تعامل هستند.

وی پیرامون حضور تماشاگران در استودیو خاطرنشان کرد: برنامه تلویزیونی «کودک شو» نیز مانند «خندوانه» و «دورهمی» با حضور 150 تا 200 نفر شرکت کننده در لوکیشن سری سوم برنامه تلویزیونی رامبد جوان ساخته شده و قسمت‌های مختلفی چون حضور چهره های مطرح کشوری، مسابقه، نمایش، پرسش و پاسخ و … را در خود جای داده است.

پورمحمدی درباره حضور چهره‌های مطرح در این برنامه اظهار داشت: در بخشی از برنامه تلویزیونی «کودک شو» هر کدام از چهره‌های مطرح سینمایی، ورزشی، موسیقی و … با یکی از کودکان اعضای خانواده‌ خود مهمان ما شده و گفتگویی متفاوت خواهیم داشت.

منبع:خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار