136111
۰۳ بهمن ۱۳۹۶

افزایش اتاق‌های مادر و کودک در میادین و بازارهای میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب و آرامش مادران به هنگام مراجعه به میادین، اتاق مادر و کودک در میادین و بازارهای سازمان افزایش می‌یابد.

به گزارش کودک پرس ، عبدالحسین رحیمی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مراجعین به میادین و بازارهای میوه و تره بار بانوان هستند گفت: در راستای آرامش خرید  بالاخص مادرانی که با نوزاد به بازارها مراجعه می‌کنند در ساخت و بازسازی میادین و بازارهای جدید میوه و تره بار ساخت اتاق مادر و کودک با فضای مناسب و بهداشتی برای شیردهی نوزادان در دستور کار قرار دارد.

وی به سابقه اجرای طرح اتاق مادر و کودک اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح که از میدان میوه و تره بار آزادی آغاز شده، در میادین و بازارهای مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

 

رحیمی در ادامه با اشاره به شعار تهران؛ شهر امید، مشارکت و شکوفایی که از سوی دکتر نجفی، شهردار تهران بیان شده است گفت: طرح‌هایی همچون طرح سبد مهربانی و میوه رایگان برای کودکان از جمله طرح های مشارکتی این سازمان هستند که با مشارکت شهروندان قریب به ۲ سال است که ادامه دارد.

 

گفتنی است، در این هفته در بازار میوه و تره بار ولنجک، اتاق مادر و کودک راه اندازی شده است که مادران در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده نمایند.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار