136094
۰۳ بهمن ۱۳۹۶
در حرم حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) برگزار می‌شود؛

دوره معارفی «دوستی‌ها و ارتباطات نوجوانی»

همزمان با زمستان ۹۶ آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها میزبان کلاس معارفی «دوستی‌ها و ارتباطات نوجوان» ویژه دختران ۱۴ تا ۱۷ سال است.

به گزارش کودک پرس ، زیباترین معجزه زندگی انسانی دوستی است و دوست موجودی است که در پناه او برف‌های زمستانی تنهایی آب‌شده و زندگی به بهار دل‌انگیزی تبدیل می‌شود.

بر اساس این گزارش: زیباترین روزهای نوجوانی در پناه دوستان خوب بر صفحه زندگی نگارش شده و دوستان خوب ارزشمندترین نعمت‌های خدا به انسان هستند.

باوجود تمامی این برکات دوست، انتخاب دوست در دوران نوجوانی و عاقبت‌به‌خیری انسان نقش مهمی دارد در همین راستا امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها اقدام به برگزاری کلاس معارفی «دوستی‌ها و ارتباطات نوجوانی» کرده است.

 

نوجوانان دختر با ثبت‌نام در این کلاس طبق روایات امامان معصوم علیهم‌السلام می‌توانند دوستان خوب خود را شناخته و همچنین مهارت انتخاب دوست خوب و مهارت‌های اخلاقی و اجتماعی دوست‌یابی و پیامدهای دوستی با جنس مخالف را از زبان خانم نصرتی استاد برجسته حوزه علمیه خواهران بیاموزند.

 

خاطرنشان می شود: آخرین مهلت ثبت‌نام در این کلاس جذاب پنجشنبه ۵ بهمن‌ماه است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس می‌توانند با شماره‌های ۳۷۱۷۵۵۱۵- ۳۷۱۷۵۵۱۲ تماس حاصل نمایید.

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار