136090
۰۳ بهمن ۱۳۹۶
در روز نخست واليبال نوجوانان كشور رقم خورد؛

شكست واليباليست‌های نوجوان كريمه قم در گام نخست

نخستين روز رقابت‌های مرحله نهايي ليگ دسته اول واليبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های كشور با شكست نماينده قم و پيروزی تيم‌های كرمان، اردكان و بابلسر به پايان رسيد.

به گزارش کودک پرس ، مسابقات مرحله نهایی فصل 1396 لیگ دسته اول رده سنی نوجوانان والیبال باشگاه‌های کشور روز نخست خود را در حالی پشت‌سر گذاشت که تیم والیبال کریمه قم میزبانی دیدارهای این مرحله را انجام می‌دهد و 6 تیم برای قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

این 6 تیم صعود کننده‌ها از مرحله مقدماتی رقابت‌های رده نوجوانان باشگاه‌های دسته اول کشور هستند که تا هفتم بهمن ماه در سالن ورزشی هلال‌احمر قم با یکدیگر رقابت می‌کنند، رقابت‌هایی که ابتدا در دو گروه سه تیمی به انجام می‌رسد و از هر گروه دو تیم مجوز صعود را کسب خواهد کرد.

رقابت‌ها با عنوان جام شهید محسن حججی به میزبانی باشگاه کریمه قم برگزار می‌شود و در حالی که قرار بود هشت تیم برتر مرحله مقدماتی در دو گروه رقابت کنند، دو تیم از حضور در این مرحله کناره‌گیری کردند تا 6 تیم برای رسیدن به مراحل پلی‌آف، نیمه نهایی و نهایی پیکار کنند.

 

در روز نخست این بازی‌ها نخستین مسابقه بین تیم‌های والیبال صنایع اردکان و شهروند اراک به انجام رسید که در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر، این اردکانی‌ها بودند که با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست دادند و دو امتیاز از این بازی گرفتند، ضمن اینکه یک امتیاز به شهروند رسید.

دومین بازی روز نخست بین تیم‌های توپگاه بابلسر و بیمه رازی نور برگزار شد، مسابقه‌ای که چهار گیم به طول انجامید و در نهایت نماینده بابلسر با حساب سه بر یک حریف خود را مغلوب کرد تا سه امتیاز این مسابقه را در راه کسب مجوز صعود از مرحله مقدماتی کسب کند.

 

در سومین و آخرین بازی روز نخست نماینده‌های قم و کرمان یعنی کریمه و بارز به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی نیز در چهار گیم با برتری سه بر یک تیم لاستیک بارز کرمان تمام شد تا نماینده والیبال استان قم در حضور تماشاگران خودی گام نخست را با شکست بردارد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار