136065
۰۳ بهمن ۱۳۹۶

تک چرخ زدن موتورسواران و عاقبت شوم آن

تک چرخ موتورسواران با راکبین نوجوان لرزه بر اندام شهروندان می‌اندازد و این اقدام آنها ممکن است هر لحضه سبب بروز حادثه تلخی شود همان طور که گذر زمان این را نشان داده است.

به گزارش کودک پرس ، موتور سیکلت یکی از وسایل نقلیه ای است که به دلیل ارزان بودن قیمت،سوخت کم و تردد در همه جا طرفداران بسیاری دار،گر چه از زمان های گذشته قشر جوان و پر انرژی طرفداری و هواخواهی خود از موتور سیکلت را اثبات نموده اند.

برخی از موتور سواران جهت سرعت دهی به کار روزانه و زودتر به مقصد رسیدن ان را انتخاب می کتند و اما در این میان برخی تنها برای ایجاد لحظه های خوش توام با خطر از آن استفاده می کنند.

مواردی چون حرکت در خلاف مسیر تردد،داشتن صدای ناهنجار،حرکات مارپیچ،تک چرخ زدن و… از جمله تخلفاتی است که ایمنی راکبان موتور سوار را به خطر می اندازد.

برخی موتو سواران با انجام حرکات نمایشی و ویراژ دادن در خیابان ها موجب سلب آرامش افراد می شوند و در این بین مادران و خانواده هائی دجار دل نگرانی هستند.

 

لیلا مادر نوجوانی 18 ساله بنام پارسا که فرزندش به تازگی صاحب موتور شده است به خبرنگار ما از دل نگرانی ها و از اینکه مدام چشم به راه پارسا است می گوید.

وی گفت:هر گاه که پارسا سوار بر موتور خانه را ترک می کند دلش هزار راه می رود و مدام برای سلامتی او آیت الکرسی می خواند.

محمد علی شهروند نهبندانی با گلایه و اعترض شدید نسبت به اقدام برخی موتور سواران گفت:در نیمه های شب صدای نا به هنجار موتور باعث سلب آسایش و آرامش خانواده می شود.

وی با اشاره به اینکه مادر کهنسال و بیماری در منزل دارد خواستار مراعات موتور سواران شد.

تک چرخ موتور سواران با راکبین نوجوان لرزه بر اندام شهروندان می اندازد و این اقدام آنها ممکن است هر لحضه سبب بروز حادثه تلخی شود همان طور که گذر زمان این را نشان داده است.

جوانان و نوجوانانی که بر اثر بی احتیاطی و انجام حرکات نمایشی جان خود و سایر دوستان و عزیزانشان را از دست داده و خانواده هائی را داغدار نموده اند.

پلیس در همه جا و در هر لحظه آماده برخورد با برهم زنندگان امنیت می باشد و شهروندان می توانند با مشاهده هر گونه رفتار غیر قانونی از موتور سواران مورد را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند تا پلیس با آنها برخورد نماید.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار