136056
۰۳ بهمن ۱۳۹۶
دبير هیأت كاراته استان قم:

كاراته‌كاهای نوجوان قم صاحب ۲ مدال مسابقات قهرمانی كشور شدند

دبير هیأت كاراته استان قم از موفقيت كاراته‌كاهای قم در كسب دو مدال نقره و برنز پيكارهای كاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر كشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سعید برخوردار اظهار کرد: در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی پسران رده سنی نوجوانان کشور که به میزبانی هیأت کاراته استان اصفهان در سالن پیروزی این شهر برگزار شد، تیم هیأت کاراته قم به دو مدال نقره و برنز دست یافت.

وی ادامه داد: کاراته‌کاهای نوجوان قم در هر دو بخش کاتا و کومیته این مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند تا علاوه بر کسب مدال و تلاش برای ایستادن روی یکی از سکوهای برتر، از این پیکارها برای کسب مجوز حضور در اردوی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران نیز بهره ببرند.

دبیر هیأت کاراته استان قم افزود: در مسابقات قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور امیرحسین گل‌بهار در وزن منهای 70 کیلوگرم بخش کومیته به میدان رفت و نشان نقره این رقابت‌ها را کسب کرد، ضمن اینکه در کاتای انفرادی نوجوانان متین محمدی‌یکتا از قم صاحب نشان برنز شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور در بخش پسران رده سنی نوجوانان با حضور تعداد 570 کاراته‌کا در اصفهان به انجام رسید و در بین نفرات برتر کاتا و کومیته انفرادی از قم دو نفر حضور داشتند.

برخوردار بیان کرد: در کاتای انفرادی این رده سنی حسین عابدی از فارس روی سکوی نخست جای گرفت امیرحسن معین‌الدینی از تیم هیأت کرمان به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و متین محمدی‌یکتا از تیم هیأت کاراته قم به همراه حسین کاویانی از خوزستان مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند، در حالی که برای کسب عناوین برتر این بخش ۹۴ کاتارو با یکدیگر مسابقه دادند.

 

وی یاد آور شد: در وزن منهای 70 کیلوگرم بخش کومیته این مسابقات امیرحسین گل‌بهار کاراته‌کای پرتوان و آینده‌دار قم با شایستگی حریفان خود را شکست داد و مجوز حضور در فینال را به دست آورد اما در مسابقه پایانی با شکست مقابل سیدطاها حسینی از مازندران به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد، در حالی که مجموعا 46 کاراته‌کا برای به دست آوردن مقام‌های برتر این وزن پیکار کردند.

دبیر هیأت کاراته استان قم در پایان به رده‌بندی تیمی مسابقات کاراته نوجوانان ایران اشاره و عنوان کرد: تیم گیلان با کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، مازندران با یک طلا و یک نقره نایب‌قهرمان شد و تهران با یک طلا و یک برنز در مکان سوم قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های هیأت کاراته استان‌های زنجان، آذربایجان‌غربی و فارس هر کدام با یک طلا در رده چهارم قرار گرفتند، کرمان با دو نقره و یک برنز پنجم شد، تیم هیأت قزوین با یک نقره و چهار برنز در مکان ششم ایستاد و تیم هیأت کاراته قم با یک نشان نقره و یک برنز به مقام هفتم بسنده کرد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار