موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
136047
۰۳ بهمن ۱۳۹۶
سارا عرفانی:

«دختر ماه» را بر اساس زندگی حضرت‌معصومه(سلام‌الله علیها) نوشته‌ام

سارا عرفانی جدیدترین اثر خود را با نام «دختر ماه» برای گروه سنی نوجوان نوشته که تا پایان سال منتشر می‌شود همچنین داستان «شربت خوشمزه» را برای کودکان نوشته که سال آینده چاپ می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سارا عرفانی نویسنده کودک و نوجوان از فعالیت های جدید خود خبر داد و گفت: کتاب «دختر ماه» درباره داستان زندگی حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) را برای رده سنی نوجوانان نوشته ام. این کتاب جزو مجموعه کتاب هایی درباره بانوان تأثیر گذار تاریخ اسلام است که پایان سال توسط انتشارات مدرسه چاپ می شود.

عرفانی ادامه داد: این مجموعه کتاب داستانی از طرف حوزه هنری منتشر می‌شود و در رده سنی کودک و درباره کودک یکی از شهدای دفاع مقدس نوشته ام که این روزها در حال تصویرگری است و سال آینده توسط انتشارات سوره مهر چاپ می شود و به نمایشگاه بین المللی کتاب امسال نمی رسد.

 

نویسنده کتاب «لبخند مسیح» درباره دیگر فعالیت خود عنوان کرد: حدود یک سال است که با تعدادی از بانوان نویسنده کانون «بانوی فرهنگ» که متشکل از نویسندگان زن مسلمان است را با هدف همگرایی و هم افزایی استعداد های بانوان مسلمان برپا کرده ایم. تاکنون بر اساس توانایی های خود نشست های نقد و بررسی کتاب، رونمایی و کلاس های آموزش داستان نویسی را با حضور منتقدان و نویسنده های با تجربه در این کانون که هنوز مکان ثابتی ندارد برگزار کرده ایم و سعی داریم نویسندگی را در بین بانوان خصوصا جوان ها ارتقاء دهیم.

 

گفتنی است سارا عرفانی آخرین اثر خود را با نام کتاب «پنج شنبه فیروزه ای» که به چاپ ششم رسیده است در سال 93 توسط انتشارات نیستان منتشر کرد. این کتاب سال 94 برگزیده جشنواره رضوی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار