135732
۰۱ بهمن ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام هاشمی خبر داد؛

مشاوره مبلغین خیمه معرفت و غرفه کودک در امامزاده عقیل(علیه‌السلام) اسلامشهر

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر گفت: مشاوره مبلغین خیمه معرفت و غرفه کودک در امامزاده عقیل(علیه‌السلام) این شهرستان برگزار شده است.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام هاشمی گفت: جلسات مشاوره مبلغین خیمه معرفت و غرفه کودک در امامزاده عقیل(علیه‌السلام) اسلامشهر برگزار شد.

وی افزود: پیرو دستورات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران مبنی بر برگزاری منظم و برنامه‌ریزی شده جلسات مشاوره خانواده و همچنین خیمه‌های معرفت و توجه ویژه به برگزاری غرفه کودک در آستان‌‌های مقدس این مهم در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر قرار داشته و دارد.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: در این دوره جلسات مشاوره روانشناسی و خانواده و غرفه کودک برگزار شده است.

 

 

وی اظهار داشت: حضرت امامزاده عقیل(علیه‌السلام) از نوادگان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب (علیه‌السلام) است. بقعه ایشان در خیابان شهید مدنی اسلامشهر واقع شده است. بنای بقعه در مساحتی حدود 37000 متر مربع قرار دارد.

 

این امامزاده در داخل قبرستان و گلزار شهدای اسلامشهر قرار گرفته و همواره مورد توجه مسئولین، هیات امنا امامزاده و مردم بوده و طی سال‌های اخیر بنای فوق نوسازی و بخش های جدیدی به آن اضافه شده است. بنای جدید شکیل و سطوح آن با کاشی‌های رنگی پوشیده شده است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار