135665
۰۱ بهمن ۱۳۹۶

اجرای ۱۷ نمایش در قزوین در سال جاری

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قزوین گفت: ۱۷ نمایش در قزوین و دیگر شهرستان‌های استان در سال جاری برای گروه‌های کودک و نوجوان و بزرگسال به روی صحنه رفت.

به گزارش کودک پرس ، ناصر ایزدفر افزود: نمایش های بادا بادا مبارک بادا، از پشت روزنه ها، شب بازی ملک دارا، وقتی شب می رسه، کورگم ها، آوازی نرم برای جهان و کمدی جنجال در عروسی از جمله نمایش های اجرا شده در این مدت هستند.
وی اضافه کرد: مضحکه میرنوروز، به نام من دیوانه، پهلوان کچل و اژدها(بویین زهرا)، خورشید کاروان، و خداوند درون یک مرد دو قلب قرار نداد، تکرار پاییز، کمدی قصه های حسن بزغاله، کمدی حلیم سلطان ( تاکستان)، روی زمین و پیوند خونی نیزدر سال جاری به روی صحنه رفتند.

وی اضافه کرد:همچنین در سال جاری کارگاه هایی نیز با موضوعات نویسندگی خلاق، نمایش عروسکی و خیمه شب بازی، پانتومیم و زبان بدن، نمایش رادیویی و بازیگری در رادیو، چگونه بازیکر تئاتر بشویم و تئاتر خیابانی در قزوین و البرز برگزار شد.
ایزد فر، همایش های شبیه خوانی توسط گروه زنده یاد استاد میرزاکرم زمانی، همایش فرهنگی هنر به روایت نینوا با محوریت عاشورا، نمایشگاه گروهی عکس از صحنه تا قاب را نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در سال جاری عنوان کرد.

وی گفت:در سال جاری شاهد درخشش نمایش از پشت روزنه ها در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره و راه یابی شب بازی ملک دارا به هجدهمین جشنواره سراسری آیینی سنتی بودیم.
وی، حضور نمایش پانما به نویسندگی مجید کاظم زاده مژدهی و کاگردانی میثم ملازینل در دوازدهمین جشنواره تئاتر رضوی را نیز از دیگر دستاوردهای انجمن هنرهای نمایشی استان ذکر کرد.

رییس انجمن های نمایشی استان قزوین برگزاری دوره های آموزشی را نیز یکی دیگر از برنامه های این انجمن عنوان کرد و افزود:این انجمن دوره های 6ماهه خود را در رشته های ادبیات نمایش(نمایشنامه نویسی)،تئوری عمومی تئاتر(کنکور هنر وتئاتر)،نمایش خلاق(ویژه کودکان و نوجوانان)، بازیگری و کارگردانی برای علاقه مندان به هنرهای نمایشی برگزار می کند.

450نفر با انجمن هنرهی نمایشی استان همکاری می کنند.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار