13560
۱۷ آذر ۱۳۹۵

چتر حمایتی پژوهشگاه شیمی بر سر کودکان کم توان ذهنی

مدیران، اعضای هیات علمی و دانشجویان پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو در حمایت از کودکان کم توان ذهنی، نمایشگاه و بازارچه خیریه برپا کردند.

به گزارش کودک پرس , اولین نمایشگاه و بازارچه خیریه همدلی پژوهشگاه شیمی روز سه شنبه 16 آذرماه به نفع فرزندان کم توان ذهنی وردآورد گشایش یافت.
مسوول برگزاری این نمایشگاه و بازارچه خیریه درباره جزییات این اقدام نیکوکارانه گفت: در این بازارچه، اعضای هیات علمی، محققان و دانشجویان پژوهشگاه شیمی با برپایی غرفه هایی اقدام به فروش محصولات خود در قالب آثار هنری، صنایع دستی، گل و گیاه، غذا و شیرینی و دیگر مواد خوراکی کردند و درآمد حاصله را به مرکز خیریه وردآورد اختصاص دادند.
‘صالح مژدهی’ افزود: کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی تحت پوشش مرکز وردآورد نیز در غرفه هایی، آثار و تولیدات هنری و صنایع دستی خود را به معرض نمایش و فروش گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از غرفه های بازارچه و نمایشگاه نیز به منظور دریافت هدایا راه اندازی شده است که بازدیدکنندگان، اقلامی مانند لوازم التحریر، لباس و حتی زیورآلات برای هزینه های درمانی کودکان کم توان ذهنی اهدا کردند.
مدیرکل اداری و پشتیبانی پژوهشگاه شیمی یادآور شد: ‘محمدرضا هدایتی’ هنرمند سینما و تئاتر نیز به عنوان حامی کودکان کم توان ذهنی در این بازارچه خیریه حضور داشت و کودکان و برگزارکنندگان را همراهی کرد.
مژدهی با بیان این که مرکز وردآورد، 300 کودک کم توان ذهنی را زیر پوشش دارد، هدف از اجرای این برنامه را حمایت و جلب توجه خیران به رفع نیازهای این کودکان برشمرد.
این نمایشگاه و بازارچه خیریه تا 17 آذرماه در محل سالن همایش های حکمت پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برپاست و تمام شهروندان می توانند ضمن بازدید در فعالیت های حمایتی آن مشارکت کنند.

منبع:خبرگزاری ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار