135425
۳۰ دی ۱۳۹۶
در هشت ماه ابتدایی سال ۹۶ صورت گرفت:

ارتباط مستمر با ۱۰۰هزار نوجوان از طریق شبکه مخاطبان نورالهدی حرم رضوی

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: در هشت ماه ابتدایی سال جاری شبکه مخاطبان نورالهدی حرم مطهر رضوی با بیش از ۱۰۰هزارنوجوان ارتباط مستمر فرهنگی داشته است.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال حسینی با اعلام این خبر گفت: طرح نورالهدی با هدف تدوین نظام جامع آموزش ‌های فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و با رویکرد تربیت نیروی انسانی متعهد مبتنی بر سیره و روش ائمه اطهار(علیهم‌السلام) از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی راه اندازی شده و در مناسبت‌های ویژه محصولات متنوعی را برای مخاطبین این شبکه ارسال می‏‌کند.
وی تصریح کرد: از بتدای سال تا پایان آبانماه سال جاری، 10 شماره از این مجله برای مخاطبان ارسال شده است.

حسینی ادامه داد: در برخی از مناسبت‏‌های تعداد زیادی از این نشریات برای مخاطبان ارسال می‌‏شود، به عنوان مثال به مناسبت ماه مبارک رمضان در بخش شبکه مخاطبین نورالهدی این نشریه برای بیش از 60 هزار نفر چاپ و ارسال شد.
وی تصریح کرد: این نشریات در بخش نوجوان به تفکیک دختر و پسر و در بخش کودک به صورت کلی برای مخاطبین در نقاط مختلف ایران اسلامی ارسال می‏‌شود.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی عنوان کرد: «آداب زیارت»، «مباحث علمی»، «قصه‌های قرآنی»، «‌داستان‌هایی از زندگی ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و پیامبران»، «‌دفاع مقدس»، «مهارت‌های زندگی»، «سواد رسانه»، «سبک زندگی»، «مشاوره»، «امام زمان(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)»، «مهارت های زندگی موفق»، «طب اسلامی» و «مهارت سرگرمی و بازی» با تصویرگری ویژه، برخی از موضوعات این نشریه‏‌ها به شمار می‌‏رود.

وی ادامه داد: علاوه بر ارسال نشریه به سراسر کشور، در این هشت‏‌ماه مسابقاتی طراحی شد که ضمن فراخوان این مسابقات، مخاطبان و علاقه‌مندان نوری الهدی از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

حسینی یادآور شد: علاقه‏‌مندان به عضویت در شبکه مخاطبین نورالهدی می‏توانند به سایت razavi.aqr.ir مراجعه و با تکمیل نمودن فرم از مزایای عضویت در این شبکه فرهنگی بهرمند شوند.

 

 

منبع: آستان نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار