135182
۲۷ دی ۱۳۹۶

کودکی که در مسیر راهش یخ زد و منجمد شد!+ عکس

کودک چینی بدلیل سردی هوا در راه مدرسه کاملا یخ زد و با ظاهری یخ زده وارد مدرسه شد که با خنده دیگران مواجه گردید. اخیرا عکسهای الهام بخشی از یک پسربچه ۸ ساله منتشر شده که حدود پنج کیلومتر راه رفته تا به دبستان خود برسد.

به گزارش کودک پرس ، او در سرمای منفی 9 درجه سانتیگراد برای رسیدن سر جلسه امتحان این مسیر طولانی را طی کرده است. بعد از انتشار این عکسهای مردم با مدرسه او تماس گرفتند و سعی کردند به هر روشی که می توانند شرایط تحصیل را برای او و سایر دانش آموزان بهتر کنند.

 

 

فو هنگ، مدیر این مدرسه ابتدایی نمی‌توانست چیزی راکه میدید باور کند. هنگام ورود، روی سر این دانش آموز بجای مو و ابرو، قندیل‌های یخی بودو گونه هایش از شدت سرما سوخته و سرخ شده بود. هنگ بلافاصله عکس این دانش آموز را در اینترنت منتشر کرد و بزودی بیش از 15000 دلار کمک نقدی، 20 وسیله گرمایشی و 144 دست لباس گرم به مدرسه اهدا شد.

 

 

این نخستین روز امتحان نهایی آن‌ها بود که دمای هوا به منفی 9 درجه سانتیگراد رسیده بود.به گزارش پارس ناز خانه این پسربچه از مدرسه دور است و او وادار است هرروز این مسیر سخت را طی کند تا به مدرسه برسد. بچه‌ها وی را بعنوان دلقک مدرسه می‌شناسند، چون همیشه راهی پیدا میکند که همه ی را بخنداند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار