13486
۱۴ آذر ۱۳۹۵

عضویت 23 کودک زیر دو سال در کتابخانه‌های کاشان

رییس نهاد کتابخانه های شهرستان کاشان گفت:23 کودک زیر دو سال و هفت فرد مسن بالای 75 سال عضو کتابخانه های این شهرستان هستند.
به گزارش کودک پرس , احسان محمدی در کاشان، اظهار کرد: 15 کتابخانه نهادی و شش کتابخانه مشارکتی در این شهرستان 14 هزار عضو دارد که از این تعداد هشت هزار نفر از آنها را  بانوان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به ثبت نام رایگان در هفته کتاب و کتابخوانی افزود: بر اساس آمار در آبان ماه امسال 4344 نفر به عضویت کتابخانه های شهرستان کاشان در آمده‌اند.
وی تصریح کرد: در پنج ماه نخست امسال تنها 2400 نفر عضو کتابخانه‌های این شهرستان شده‌اند ولی از ابتدای شهریور تا ماه آبان هفت هزار نفر به عضویت کتابخانه‌های کاشان در آمده‌اند.
محمدی اظهار کرد: در مجموع 250 هزار نسخ کتاب در کتابخانه‌های شهرستان کاشان موجود است که ازا ین تعداد 25 هزار نسخ کتاب در حوزه کودک مرتبط با رده سنی زیر 11 سال است.
رییس نهاد کتابخانه‌های شهرستان کاشان گفت: اعضای کتابخانه‌های کاشان به طور میانگین ماهانه 15 هزار نسخه کتاب و در مجموع سالانه 180 هزار کتاب به امانت می‌گیرند.
محمدی با اشاره به برگزاری 30 برنامه متنوع در نهاد کتابخانه‌های کاشان گفت: امسال کتابخانه آیت الله صبوری، یکی از اعضای کتابخانه ملامحسن فیض کاشانی و دو کتابدار این نهاد در جزو نمونه های استان اصفهان انتخاب شده اند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار