موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
13468
۱۴ آذر ۱۳۹۵

وعده ۵۰۰ میلیون تومانی وزیر تعاون و مدیرکل بهزیستی استان محقق نشده است

مدیر عامل مرکز نگهداری معلولان زیر ۱۴ سال هشترود گفت: سایت جدید این مرکز در زمینی به مساحت ۸۰۰ هزار متر مربع که از سوی خیّر هشترودی اهدا شده، با هزینه ای بالغ بر ۶۳۲ میلیون تومان در شرف تاسیس است و برای تکمیل آن نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان دیگر هستیم.

به گزارش کودک پرس , بهزاد رستمی با تبریک روز جهانی معلولان گفت: مرکز نگهداری معلولان زیر ۱۴ سال هشترود در سال ۱۳۸۱ راه اندازی شده و امروز ۴۹ کودک را نگهداری می کند که تداوم راه این مرکز را مدیون خیّرین بزرگوار هستیم.

 

وی اظهار داشت: سایت جدید این مرکز در زمینی به مساحت ۸۰۰ هزار متر مربع که از سوی خیّر هشترودی اهدا شده، با هزینه ای بالغ بر ۶۳۲ میلیون تومان در شرف تاسیس است و برای تکمیل آن نیازمند ۳۰۰ میلیون تومان دیگر هستیم.

 

مدیر عامل مرکز نگهداری معلولان زیر ۱۴ سال هشترود افزود: متاسفانه وعده مسئولان کشوری و استانی به این مرکز محقق نشده بطوریکه چشم انتظار وعده ۴۰۰ میلیونی وزیر تعاون و ۱۰۰ میلیونی مدیرکل بهزیستی استان هستیم. اگرچه بهزیستی شهرستان تاکنون ۷۰ میلیون تومان برای احداث سایت جدید کمک کرده است.

 

رستمی تصریح کرد: مجموع هزینه هر کودک در حدود یک میلیون تومان است که شامل هزینه خوراک، پوشاک،کارکنان، هزینه های درمانی و ورزشی است که تاکنون از طریق خیّرین تامین شده است.

 

وی تاکید کرد: احداث سایت جدید برای مرکز اقدامی بی سابقه از سوی خیّرین هشترودی بود که جا دارد از همه این بزرگواران تقدیر شود.

 

مدیر عامل مرکز نگهداری معلولان زیر ۱۴ سال هشترود خاطرنشان کرد: متاسفانه خدمات ارائه شده برای معلولان در کشور جوابگوی نیاز معلولان بصورت حقیقی نیست. به طور مثال واریز ماهانه ۵۰ هزار تومان دردی از مشکلات معلولان را دوا نمی کند هرچند بر اساس قانون جامع حمایت از معلولان که منتظر تائید شورای نگهبان است، قرار است این کمک ها افزایش یابد.

 

رستمی اضافه کرد: انجمن معلولان توانمند مهرتابان هشترود در شرف تاسیس است و پرونده ۱۰۰ عضو آن تکمیل شده و به دست خود معلولان در جهت حمایت ریشه ای از معلولان اداره خواهد شد.

منبع:خبرگزاری پیک هشترود

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار