13442
۱۴ آذر ۱۳۹۵

دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی بندرعباس آغاز به کار کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از آغاز دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی بندرعباس خبرداد.

به گزارش کودک پرس , دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، علیرضا درویش نژاد ضمن اعلام خرسندی از مهیا شدن تمام امکانات برای برگزاری مطلوب جشنواره اذعان داشت: هفته فرهنگ رضوی از امروز در سراسر استان آغاز شده است و همزمان با این هفته دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی نیز با اجرای نمایش ها فعالیت خود را آغاز می کند.

دبیر دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی عنوان کرد: از امروز12 گروه نمایشی در بخش مسابقه به رقابت خواهند پرداخت و همه امکانات و شرایط برای حضور مردم و خانواده ها فراهم شده است .

وی بیان داشت: در بخش جنبی جشنواره نیز چند اجرای نمایش خیابانی در پارک غدیر ، نمایشگاه های مختلف عکس رضوی و نشست های تخصصی و نمایش کودک با محتوای رضوی ، مسابقه نقاشی رضوی و… تدارک دیده شده است .

درویش نژاد به معرفی گروه های نمایشی پرداخت و گفت: از 12 گروه نمایشی که توانسته اند مجوز ورود به جشنواره را دریافت کنند چهار گروه از مشهد ، چهار گروه از هرمزگان ، دو گروه از تهران و اصفهان و همدان نیز یک گروه شرکت دارند که در مجموع 6 گروه صحنه ای و6  گروه عروسکی می باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: جهت استفاده بیشتر مردم ، هرگروه دو اجرا خواهند داشت که فرهنگسرای طوبی و تماشاخانه آفتاب محل اجرای نمایش ها می باشد.

وی به حضور برنامه کودک صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در جشنواره اشاره کرد و افزود: در مدت برگزاری جشنواره برنامه کودک ” پرپروک” بصورت مستقیم از محل جشنواره به روی آنتن می رود که علاوه بر آن از شبکه های مختلف تلویزیون و رسانه ها رخداد های جشنواره پخش خواهد شد.

درویش نژاد اضافه کرد: جمعی از خبرنگاران زبده از رسانه ها و مطبوعات مختلف نیز در محل جشنواره مستقر می باشند و وظیفه اطلاع رسانی را برعهده دارند.

گفتنی است؛ دهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی 13 الی 16 آذرماه در دو سالن فرهنگسرای طوبی وتماشاخانه آفتاب با حضور 12 گروه نمایشی از سراسر کشور در بندرعباس  در حال برگزار است.

منبع:خبرگزاری شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار