موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
134402
۲۴ دی ۱۳۹۶
یک نویسنده کودک و نوجوان:

«ترسو» به زودی منتشر می‌شود

رفیع افتخار اظهار داشت: کتاب طنزم با عنوان «ترسو» به زودی به بازار کتاب می‌آید.

به گزارش کودک پرس ، رفیع افتخار، نویسنده در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: کتاب طنزم با عنوان « ترسو » به زودی به بازار کتاب می آید. این کتاب داستان طنزی در حوزه داستان انقلاب اسلامی است و انتشارات «به نشر»  آن را منتشر می‌کند. نگارش کتاب « ترسو»  یک سال طول کشید. چندی پیش همین ناشر کتابم با عنوان «کت ولیعهدی» را که مجموعه 6 داستان برای نوجوانان است، به چاپ رساند.

وی افزود: ترسو داستان طنزی است که در آن بیشتر از طنز کلامی استفاده شده است. داستان به حوادث قبل از سال 57 و شرایط انقلابی آن دوره برمی‌گردد. نوجوانی که ذاتا ترسو است در مواجه با مواقعیت تظاهرات و شرایط انقلابی در دوگانگی غریبی گرفتار می شود. او باید بر ترسش فائق آید و تمام تلاشش را هم به کار می بندد و همین تکاپوها او را در شرایط خنده دار قرار می دهد.

 

گفتنی است رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون بیش از 50 اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. از آثار این نویسنده می‌توان به «طلسم خانه‌ عنکبوت‌ها»، «برعسوس»، «برسدبه دست دوست»، «دنیای آرزوها»، «از ورای یک خاطره»، «تعطيلات بامزه يخمک»، «ساپروفیت»، «شب نشینی باعموبسک» و «راز صورتی من» اشاره کرد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار