134393
۲۴ دی ۱۳۹۶

غفلت از تربیت دینی درمدارس/ تلاش برای ادامه همکاری با آموزش‌ و پرورش

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تربیت دینی و اسلامی در مدارس مورد غفلت قرار گرفته و آموزش و پرورش نیز به این موضوع اذعان داشته است.

به گزارش کودک پرس، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در حاشیه برنامه‌های سفر معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به استان یزد با اشاره به اینکه ارتباط خوبی میان سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش برقرار شده است، اظهار داشت: در استان یزد نیز با توسعه مدارس صدرا این ارتباط تقویت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۳ مدرسه صدرا در استان یزد عنوان کرد: آموزش و پرورش نیز به این نتیجه رسیده که تربیت دینی و اسلامی در مدارس آنگونه که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته بنابراین در تلاش برای تقویت ارتباط میان روحانیون با آموزش و پرورش هستیم.

 

حسینی کوهستانی ادامه داد: امروز شرایط برای فعالیت حوزه و روحانیت در مدارس فراهم است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی روستاهای استان یزد فاقد روحانی هستند، از اجرای طرحی با همین عنوان خبر داد.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: در بسیاری از روستاها با برگزاری دوره‌هایی برای معتمدین، توانستیم استقبال بسیار خوب روستاییان را برای اجرای طرح پوشش روستاهای فاقد روحانی جلب کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار