موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
13439
۱۴ آذر ۱۳۹۵

عروسک تدی Ruxpin با چشمان گیرای LEDدار

اگر متولد دهه ۸۰ میلادی باشید مشاهده عروسک تدی Ruxpin شما را به یاد اولین گپ دوستانه تان در دوران کودکیتان خواهد انداخت. تدی خرس Ruxpin با آن شخصیت باشکوه مخملین جزء نخستین عروسک های محبوب کودک های دوره ۸۰ میلادی بوده است که به سرعت بر سر زبان ها افتاده و به پرفروش ترین عروسک در تمام دوران ها تبدیل شد. حال، تدی Ruxpin بازگشته است. اما با قابلیت های بیشتر و ظاهری زیباتر و گیراتر.

به گزارش کودک پرس , از سال ۱۹۸۵ میلادی که نخستین عروسک تدی Ruxpin قفسه اسباب بازی ها را نشانه گرفت، عروسک نامبرده جدید پنجاهمین نسخه عروسک های خرس Ruxpin است که منتشر خواهد شد. نسخه های اصیل تدی Ruxpin متکی بر نوار کاست صوتی بودند. به طوریکه نوار کاست ها در پشت عروسک ها جا گرفته و با همزمان با اجرا شدن آن دهان عروسک ها اتوماتیک وار شروع به حرکت و حرف زدن می کرد. دهان عروسک های خرس تا مدت زیاد مشغول به حرکت بود و کودکان تصور می کردند که آن ها واقعا صحبت می کنند. این فناوری مختص کودکانی بود که با گوشی های تلفن همراه هوشمند آشنا نبودند.

نسخه جدید عروسک های تدی Ruxpin که هم اکنون متعلق به یک شرکت تحت عنوان “Wicked Cool Toys” می باشد، نسبت به نسخه های اصیل دارای خصوصیات ارتقا یافته هستند. نوار کاست های کلاسیک شاید برای نسخه های اصیل این عروسک ها همه چیز بوده باشند اما جاسازی ۴۰ داستان مختلف در آن ها به جز در فضای ذخیره سازی ۴GB غیرممکن است. نسخه های جدید قابلیت اتصال به گوشی های تلفن همراه هوشمند را از طریق بلوتوث داشته و نه تنها می توانید داستان های جدیدی دانلود کنید بلکه کودکان بدین وسیله قادر به خواندن کتابی هستند که تدی Ruxpin همزمان می خواند.

ویدیوی انتشار یافته از نسخه پیش نمایش تدی Ruxpin با انیماترونیک بهبود یافته نشان داده است که تا سال ۲۰۱۷ این عروسک ها قابل دسترس نخواهند بود. پلک های تدی Ruxpin مدام در حال حرکت بوده و چشم های آن با LED مزین گشته است. همه این خصوصیات تدی خرس ها را باورپذیرتر می نماید.

اگر کودک شما دست تدی Ruxpin را فشار دهد، داستان ها تعویض می شوند. به هر حال، انتخاب و خرید تدی Ruxpin جدید یک گزینه خوب برای کودکانی است که حاضر به تعامل چیزی با تلفن های هوشمند و تبلت هایشان نیستند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار