134384
۲۴ دی ۱۳۹۶
سرپرست دفتر حوزه هنری شهرستان بیجار:

سینما کودک در بیجار آغاز به کار کرد/ ۵۰ درصد تخفیف ویژه هنرمندان برای علاقه‌مند به سینما

سرپرست دفتر حوزه هنری شهرستان بیجار از آغاز به کار سینما کودک بیجار با اکران انیمیشن عملیات آجیلی‌های ۲ در محل سینما آزادی این شهر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ناصر قربان‌پور اظهار کرد: به منظور ایجاد محیطی سالم و با نشاط برای کودکان و نوجوانان پنجشنبه‌های هر هفته ساعت 16:30 فیلم‌ها و انیمیشن‌های برتر ایران و جهان را در قالب سینما کودک به نمایش می‌گذارد.

وی  با اشاره به  ضرورت توجه ویژه به قشر کودک و نوجوان افزود : 12 دی ماه سینمای کودک تا با  فیلم عملیات آجیلی‌های 2 کار خود را آغاز کرد و با استقبال بسیار خوبی هم مواجه بود و در دومین اکران نیز فیلم « کلیله و دمنه » به نمایش در آمد.

قربان‌پور با دعوت از خانواده‌ها برای حضور در سینما و دیدن فیلم‌های این گروه همراه با کودکان و نوجوانان خود افزود: در سومین هفته اکران پنجشنبه جاری انیمیشن « بچه رئیس » از فیلم‌های شاخص حوزه کودک و نوجوان یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکایی به کارگردانی تام مک‌گراث و نویسندگی مایکل مک‌کولرز است که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ اکران شد.

به گفته وی، داستان انیمیشن بر اساس کتابی به همین نام نوشته مارلا فارزیاست که از فیلم‌های بسیار موفق انیمیشن جهان محسوب می‌شود.

 

وی گفت: داستان این فیلم در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه‌اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر بزرگتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند.

سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار افزود: به منظور استفاده هنرمندان و هنرجویان حوزه هنری از امکانات فرهنگی و هنری براساس توافق صورت گرفته از این پس تمامی هنرمندان و هنرجویان حوزه هنری شهرستان بیجار با دریافت و ارائه کارت هنرمندی و هنرجویی می‌توانند به همراه خانواده از تخفیف50 درصدی بلیت فیلم‌های در حال اکران سینما آزادی بیجار بهره‌مند شوند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار