134381
۲۴ دی ۱۳۹۶
با صدور حکمی؛

رئیس کمیته کودک و نوجوان دهه فجر گلستان معرفی شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌سمت مسئول کمیته استانی کودک و نوجوان ستاد دهه فجر منصوب شد.

به گزارش کودک پرس ، “احمدرضا احمدی”رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی با صدور حکمی، عبدالرحیم‌سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان را به سمت مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر این استان منصوب کرد.

در ابتدای این حکم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آمده است: “دهه فجر باید باعظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود، این مراسم را با هیجان‌های عاطفی صحیح باید با طراوت و تازه برگزار کرد”.

 

هم‌چنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در این حکم از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواسته تا با عنایت به محوریت شعار سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی و اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی و بهره‌مندی از این موقعیت ممتاز و نمایش دستاوردهای نظام و تبیین الگوی ممتاز مردم سالاری دینی و داری قدرت اقناع‌کنندگی با همراهی مسئولان عضو کمیته، مراسمی شکوهمند، شورآفرین، تاثیرگذار و اثربخشی را در ایام ‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی نماید.

 

گفتنی است؛ کمیته کودک و نوجوان یکی از کمیته‌های اصلی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است که چند سازمان و نهاد فرهنگی، هنری، اجتماعی و گروه‌های کودک و نوجوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی عضو آن هستند.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار