134323
۲۴ دی ۱۳۹۶

” تئاتر کودک”؛ اولویت کاری مرکز هنرهای نمایشی

مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی گفت: تئاتر در استان‌ها باید به یک هویت مستقل و پویا تبدیل شود بنابراین تصمیم‌ بر آن شد که این جشنواره به صورت استانی در استان‌ها برگزار شود.

به گزارش کودک پرس ، اتابک نادری در آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی اظهار داشت: تئاتر در استان‌ها باید به یک هویت مستقل و پویا تبدیل شود بنابراین تصمیم‌ بر آن شد که این جشنواره به صورت استانی در استان‌ها برگزار و تصدی این فعالیت‌ها به هنرمندان واگذار شود تا مسئولیت پذیری را نیز بالا ببرد‌.

وی افزود: جشنواره تئاتر استانی سبب شد تا هنرمندان در یک فضای خارج از فضای رقابتی با یکدیگر تعامل داشته باشند و از تجارب یکدیگر استفاده کنند‌.

مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی با بیان اینکه آذربایجان غربی و خراسان رضوی از استان‌های ثابت در برگزاری این جشنواره بودند، بیان کرد:  امسال یک پویایی و حرکت جدید را در استان‌ها شروع کردند و این بسیار خوب بود و برای ما استقبال مخاطبان از تئاتر‌های‌ نمایشی مهم و یک امتیاز است‌.

نادری با اشاره به اولویت کاری هنرمندان تئاتر خاطرنشان کرد: امسال در جشنواره تئاتر فجر استانی تئاتر کودک برای ما در اولویت بود چرا که هنرمندان آینده را آموزش می‌دهیم‌ و تحکیم‌ بنیان خانواده برای ما نیز مهم است‌.

وی گفت: همچنین تماشاخانه‌های دائمی ما در استان‌ها در حال شکل‌گیری است چرا که این نمایش‌ها و تماشاخانه‌ها هویت استان‌ها را نشان‌می‌دهد‌.

مدیر امور استان‌های مرکز هنرهای نمایشی تصریح‌ کرد: خراسان رضوی به دلیل اینکه هرشب حداقل 7 اجرا دارند و از استقبال خوبی برخوردار می‌شوند همیشه بیشترین آمار را درجسنواره‌های  فیلم فجر به خود اختصاص می‌دهند‌.

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار