134276
۲۴ دی ۱۳۹۶

۵ مدال رنگارنگ حاصل تلاش کشتی‌گیران کرمانشاه در مسابقات کشتی روستایی کشور

رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کرمانشاه از کسب ۵ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران نوجوان استان در رقابت‌های قهرمانی روستایی کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، بهرام بهروش اظهار داشت: در مسابقات کشتی روستایی نوجوانان کشور ورزشکاران استان کرمانشاه موفق به کسب یک مدال طلا و چهار برنز شدند.

وی ادامه داد: تنها مدال طلای تیم کشتی روستایی کرمانشاه توسط پیام نظری در وزن 55 کیلوگرم بدست آمد، در این وزن همچنین کشتی گیر البری نایب قهرمان شد و مدال برنز مشترک نیز به کشتی گیران کردستان الف و همدان رسید.

بهروش خاطرنشان کرد: در وزن 45 کیلوگرم علی شریفی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی در کنار ورزشکار گیلانی مشترکا سوم شد و مدال طلا و نقره این وزن به ترتیب به کشتی گیران اصفهان و همدان رسید.

رئیس هیات ورزش های روستایی استان کرمانشاه گفت: در وزن 48 کیلوگرم نیز علی خدابخشی از کرمانشاه در کنار ورزشکار اصفهانی مدال برنز گرفت، ضمن اینکه ورزشکاران همدان و قزوین نیز اول و دوم شدند.

 

وی با اشاره به رقابت های وزن 65 کیلوگرم، گفت: در این وزن ورزشکاران کردستان الف و همدان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و مقام سوم مشترک نیز به فردین شمس از کرمانشاه به همراه کشتی گیری از خراسان رضوی رسید.

بهروش در خصوص رقابت های وزن 80 کیلوگرم نیز اظهار داشتت: محمدمعین طالبی از کرمانشاه در کنار ورزشکار قزوینی مشترکا سوم شد و مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی نیز به ورزشکاران کردستان الف و همدان رسید.

رئیس هیات ورزش های روستایی کرمانشاه گفت: در پایان این رقابت ها و در بخش تیمی، همدان با 86 امتیاز، کردستان الف با 67 و اصفهان با 65 امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: رقابت های کشتی آزاد نوجوانان روستایی کشور به مدت 2 روز در سریش آباد شهرستان قره از استان کردستان برگزار شد.

بهروش در پایان از علیرضا رحمتی به عنوان سرمربی تیم کشتی روستایی نوجوانان کرمانشاه یاد کرد.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار