134257
۲۴ دی ۱۳۹۶
مهدویت در بازار نشر؛

راه‌های تربیت نسل منتظر به روایت «یاران آفتاب»

کتاب کارِ «یاران آفتاب» ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و با نگاه به تربیت نسل منتظر و زمینه ساز، در سه جلد به همت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) منتشر شده است.

به گزارش کودک پرس ، مجموعه کتاب کار «یاران آفتاب» در سه جلد توسط حسین مولوی، لیلا زمانیان و زهرا احمدلو نگارش شده و توسط سیدمحمدحسن مهدوی‌نیا و محمد یوسفیان نیز ویراستاری آن انجام شده و گرافیک آن نیز بر عهده مسعود سلیمانی بوده است.

 

 

این کتاب با موضوع رنگ‌آمیزی برای کودکان، خلاقیت در کودکان و با موضوع مهدویت در 72 صفحه توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) و مرکز تخصصی مهدویت منتشر شده است.

تربیت نسل منتظر و زمینه سازی برای ظهور امام مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) در نگاه دین دارای جایگاه و اهمیت والایی است. اگر این امر طبق فرمایش امیرالمومنین علیه السلام كه فرمودند: «قلب كودك مانند زمین خالی است و آمادگی پذیرش هر چیزی را دارد،» در سنین كودكی انجام گیرد، تاثیرچندانی در تربیت دارد.

 

چنانچه این تربیت با روش های جذاب و شاد در قالب های بازی، شعر، داستان، رنگ آمیزی نمایش و … صورت گیرد، همراهی نونهالان را غیر قابل وصف خواهد كرد. البته این وافعیت بر دشمنان اسلام و شیعه نیز مخفی نمانده و فعالیت های گسترده ای را برای نشان دادن چهره ای خشن از آن امام رئوف و مهربان جهت دور كردن مردم از ایشان انجام داده اند.

 

 

این گزارش می افزاید: هر جلد این کتاب، شامل 4 تا 5 حرف از حروف الفبا و صداهای بلند و كوتاه است كه در حیطه های ریاضی، هوش، علوم، ️بهداشت و ایمنی، ️اجتماعی، ️ دینی و مذهبی، ️مهدویت ،️ زبان آموزی و خلاقیت با طراحی و همراه نقاشی های جذاب و زیبا به چاپ رسیده است.

 

گفتنی است، علاقه مندان می توانند این سه جلد کتاب را را با هزینه 34 هزار تومان طی تماس با شماره تلفن های ۸۸۹۹۸۶۰۰-۰۲۱ – ۳۷۸۴۱۱۳۰-۰۲۵ یا با مراجعه به پورتال جامع مهدویت به نشانی www.mahdaviat.ir تهیه کنند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار