134242
۲۴ دی ۱۳۹۶

چگونگی ارتباط با کودکان را بیاموزیم+ عکس

کارشناس آموزشی و فرهنگی کودک و نوجوان، با اشاره به انواع روش‌های برقراری ارتباط با کودکان، گفت: محبت و قاطعیت از روش‌های ارتباط با کودکان است و محبت همان پذیرش و صمیمیتی است که مربی در مقابل کودک از خود نشان می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، دوره آموزش مربیان مهدکودک و پیش‌دبستانی با موضوع «اهمیت ارتباط با کودکان» با همکاری اداره بهزیستی و مؤسسات و خانه‌های قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در سالن اجتماعات بخشداری این شهرستان برگزار شد.

مینو خرازی، استاد این دوره و کارشناس آموزشی و فرهنگی کودک و نوجوان، با اشاره به انواع روش‌های برقراری ارتباط با کودکان، گفت: محبت و قاطعیت از روش‌های ارتباط

با کودکان است و محبت همان پذیرش و صمیمیتی است که مربی در مقابل کودک از خود نشان می‌دهد.
وی بیان کرد: زمانی بهتر با کودکان ارتباط برقرار می‌کنیم که دانش رشد شناختی کودک را بدانیم و در این صورت است که می‌توان مفاهیم آموزشی موردنظر را به کودک انتقال داد.
خرازی همچنین در خصوص ایجاد ارتباط دوستی با کودکان، راه‌های ایجاد ارتباط مؤثر با کودک، توصیه‌های تربیتی برای ارتباط با کودک و چگونگی ایجاد رابطه با کودکان خجالتی مباحثی را مطرح کرد.

یادآور می‌شود، در پایان این دوره، آزمون کتبی از شرکت‌کنندگان به عمل آمد و کسانی که حداقل نمره قبولی را کسب کنند گواهی پایان دوره آموزشی صادر خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار