134238
۲۴ دی ۱۳۹۶
مؤسس باشگاه کتاب‌خوانی رامهرمز خبر داد؛

کسب دو عنوان برای رامهرمز در دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان

مؤسس باشگاه کتاب‌خوانی تشکوه و کاکا یوسف رامهرمز از کسب یک عنوان ملی در دومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کشور برای این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، لیلا مرادیان شامگاه اظهار کرد: جشنواره باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوانان برای نخستین بار سال گذشته باهدف ترویج کتاب‌خوانی در شهرهای پایتخت کتاب و شهرهای نامزد پایتخت کتاب کشور ازجمله رامهرمز برگزار شد.

وی افزود: بعد از فعالیت‌های مختلف و بررسی‌ها و داوری‌ها نهایتاً سه باشگاه تشکو، کاکا یوسف و شهدای باصدی رامهرمز به‌عنوان نماینده شهرستان برای حضور در دومین رقابت ملی بین 5 هزار باشگاه کتاب‌خوانی انتخاب شدند.

مؤسس باشگاه کتاب‌خوانی رامهرمز با اشاره به‌عنوان برتر و برگزیده دو باشگاه تشکوه و کاکا یوسف در نخستین دوره این جشنواره که اسفندماه سال گذشته برگزار شد، گفت: امسال نیز در آیین اختتامیه دومین جشنواره دو باشگاه تشکو و کاکا یوسف موفق به دریافت نشان «استمرار» از دست وزیر فرهنگ و ارشاد شدند و همچنین از باشگاه شهدای باصدی نیز در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

 

مراسم اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان عصر پنج‌شنبه 21 دی‌ماه با حضور سید عباس صالحی وزیر ارشاد و بیش از 5 هزار باشگاه در باغ کتاب تهران برگزار شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار