134235
۲۴ دی ۱۳۹۶
سرپرست دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد؛

حضور ۲۰۰ نوجوان زنجانی در طرح “مصباح‌الهدی”

سرپرست دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضور ۲۰۰ نوجوان زنجانی در طرح “مصباح‌الهدی” خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام علیرضا بهبودی اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به منظور ترویج فرهنگ معارف دینی و قرآنی اقدامات متعددی طی سال انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه یکی از طرحهای فاخر قرآنی اجرایی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، “مصباح‌الهدی” است، تصریح کرد: این طرح با هدف تربیت استعدادهای قرآنی اجرا می‌شود.

سرپرست دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه طرح “مصباح‌الهدی” ویژه نوجوانان اجرایی می‌شود، افزود: این طرح به صورت مستمر و در بازه زمانی سه ساله اجرا می‌شود.

بهبودی با اشاره به اینکه امسال نیز طرح “مصباح‌الهدی” با همکاری مؤسسات قرآنی در حال اجرا است، اضافه کرد: امسال در این طرح 200 دانش‌آموز حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه طرح “مصباح‌الهدی” ویژه افراد 10 تا 18 سال است، گفت: این طرح ویژه پسران اجرا می‌شود.

سرپرست دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به همکاری 10 مؤسسه در اجرای طرح “مصباح‌الهدی” تصریح کرد: استقبال از اجرای این طرح مطلوب بوده و موارد آموزشی در آن نیز تخصصی است.

بهبودی با بیان اینکه سال آینده آخرین سال اجرای طرح “مصباح‌الهدی” است، افزود: در پایان گواهی مربوط به افراد شرکت کننده ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح “مصباح‌الهدی” تشویق رده سنی جوان به اجرای برنامه‌های قرآنی است، تصریح کرد: نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرآنی از اهداف طرح “مصباح الهدی” است.

سرپرست دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ترویج فعالیت‌های قرآنی و قرار گرفتن جوانان در این مسیر موجب خنثی شدن جنگ نرم دشمنان می‌شود، گفت: از همین رو برای استفاده از این ظرفیت طرح‌های قرآنی متعددی در مناطق محروم زنجان در قالب طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجرا است.

بهبودی ادامه داد: از چند هفته قبل اجرای برنامه‌های قرآنی در مناطق آسیب‌پذیر با اجرای مستمر محافل انس با قرآن کریم آغاز شده است و به صورت مستمر و با حضور اساتید مجرب این برنامه اجرا می‌شود.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار