134224
۲۴ دی ۱۳۹۶
در وزن منهاي ۵۱ كيلوگرم انجام گرفت؛

تكواندوكار قمی برای كسب سهميه المپيك و قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی پیوست

تكواندوكار نوجوان استان قم در كنار ساير ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تيم ملی نوجوانان برای كسب سهميه المپيك و قهرمانی جهان آماده می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، اردوی آماده‌سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر کشورمان با دعوت کادر فنی از 29 تکواندوکار به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد و از بین تکواندوکاران استان قم ابوالفضل مولایی در وزن منهای 51 کیلوگرم در این اردو حضور دارد.

این در حالی است که برنامه‌ریزی کادر فنی تیم ملی برای حضور پرقدرت ایران در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و همچنین پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان دنیا در سال 2018 است، رقابت‌هایی که فروردین‌ ماه سال 1397 به انجام خواهد رسید و کشور تونس آن را میزبانی می‌کند.

بر همین اساس اردوی تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان از امروز آغاز شد و تکواندوکارانی از استان‌های مختلف در تهران زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برای کسب آمادگی لازم انجام می‌دهند تا در پیکارهای برون‌مرزی سال آینده در اوج آمادگی و قدرت به مصاف حریفان بروند.

 

در شرایطی که ابوالفضل مولایی تنها تکواندوکار قم در این اردو است، سینا سامانلو، حسین لطفی، امیرمحمد امیرمحمدی، آرین آرش، محمد رستم‌نژاد، راستین خواجوی، امیر ولی‌پور، امیرحسین مریوانی، رضا نجات، علی حاتمیان، امیرسینا بختیاری و مرتضی انصاری نیز به تیم ملی دعوت شده‌اند.

همچنین محمداحسان مهاجری، حامد اصغری، علی‌اکبر داوودی، سهیل ابوالقاسم‌پور، عرفان مرادی، اشکان زحمت‌کشان، امیرحسینبهرآبادی، محمد مقدم‌فرد، محمدمهدی عمادی، علی اشکوریان، کامیبا مبینی، پژمان مرادی، علی بابازاده، نیما مهرعلی، مجید نوری و محمدجواد رضایی دیگر نفرات حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

این تیم در حالی به اردو رفته است که محمدرضا زوار سرمربی تیم ملی کشورمان در بازی‌های المپیک جوانان دنیا در سال 2018 است و وحید عبداللهی به عنوان سرمربی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر خواهد داشت.

ابوالفضل مولایی از قم در حالی به تیم ملی دعوت شده است که در مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی نوجوانان در خانه تکواندو کرج در وزن سوم یعنی منهای 51 کیلوگرم با حریفان خود به رقابت پرداخت و با ایستادن روی سکوی سوم به اردوی اصلی تیم ملی نوجوانان رسید.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار