134194
۲۴ دی ۱۳۹۶
صفوی خبر داد:

ثبت نام ۲۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرستان شهرکرد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد از شرکت۲۰۰ نفر در جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ۱۹ بهمن سال جاری در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام سید عبدالحمید صفوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با اعلام این خبر گفت: ۲۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان شهرستان شهرکرد در گروه‌های سنی مختلف در جشنواره قرآنی سال ۱۳۹۶ که در ۱۹ بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، ثبت‌نام کردند.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره قرآنی شناسایی، هدایت و رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی آحاد مختلف مردم به‌خصوص کودکان و نوجوانان است تا شور و شوق قرآنی خود را بتوانند از سنین پایین دنبال کنند و مراحل ترقی خود را در این زمینه روزبه‌روز دنبال کنند.

حجت‌الاسلام صفوی افزود: افراد ثبت‌نام کننده در این طرح و جشنواره در موضوعات مختلفی ازجمله حفظ ۱۰،۲۰ و ۳۰ سوره آخر قرآن کریم، قرائت و ترتیل، حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، مفاهیم جزء سی‌ام و همچنین همخوانی و تواشیح و خوشنویسی سوره مبارکه قدر آمادگی خود را برای این جشنواره اعلام کردند.

وی افزود: در این جشنواره سنین ۱۶ تا ۱۸ سال نیز در رشته‌های حفظ جزء ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم، همخوانی قرآن و تواشیح، خوشنویسی سوره قدر و مقاله‌نویسی با مضامین قرآنی باهم به رقابت می‌پردازند

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار