13418
۱۴ آذر ۱۳۹۵

ساخت فيلم و سريال در شبكه كودك و نوجوان سيما

مدير شبكه كودك و نوجوان گفت : با تشكيل گروه فيلم و سريال نوجوان در شبكه كودك و نوجوان ، ساخت فيلم و سريال در اين شبكه به زودي آغاز مي شود.

به گزارش کودک پرس , محمدسرشار دراين باره گفت:فيلم ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني يكي از قالب هاي مورد علاقه نوجوانان است و بخش مهمي از جدول پخش برنامه‌هاي كانال اميد را به خود اختصاص مي‌دهد.

وي افزود: به دليل سرمايه‌گذاري سنگين مهاجمان فرهنگي بر انحراف مخاطبان كوچك‌سال و راه‌اندازي شبكه‌هاي متعدد ماهواره‌اي، اينترنتي و … با هدف پخش محتواي معارض غيرايراني، تشكيل جبهه مقاومت مردمي در عرصه جنگ نرم تلويزيوني ضروري است و خط مقدم اين مقاومت فرهنگي، شبكه كودك و نوجوان است كه با رويكردي تربيت‌مدار، روندي رو به رشد را طي مي‌كند.

سرشار تاكيد كرد : فيلم هاي داستاني خارجي به اندازه مصرف تلويزيوني رده سني نوجوان نيستند و بيشتر آنها به جاي تبادل ارزش ها و كمك به رشد فرهنگي كشور، به تعارضات فرهنگي دامن مي‌زنند.

مدير شبكه كودك و نوجوان خاطر نشان كرد : به همين دليل ساخت فيلم ها و سريال هاي ايراني، فرصت مناسبي براي بيان ارزش هاي سبك زندگي اسلامي ايراني به مخاطب نوجوان خواهد بود و به همين منظور با دستور رئيس سازمان صدا و سيما، در شبكه كودك و نوجوان، «گروه فيلم و سريال نوجوان» راه اندازي مي شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار