134103
۲۴ دی ۱۳۹۶

جان باختن عابر پیاده بر اثر برخورد با قطار در ساری/ ۸ مصدوم در تصادف سرویس مدرسه با پاترول

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران گفت: برخورد قطار با یک زن حدود ۲۵ ساله در خط آهن ساری منجر به جراحات شدید و جان باختن او شد.

به گزارش کودک پرس از شهرستان ساری به نقل از روابط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، ذکریا اشکپور اظهار کرد: گزارشی از حادثه تصادف در جاده گلمای ساری بر اثر برخورد دو دستگاه پراید و پاترول به مرکز پیام اورژانس 115 مازندران اعلام شد.

 

وی افزود: در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند و با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس وفائیان، اسماعیلی و فرهنگ پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شدند که به گفته شاهدان خودروی پراید سرویس مدرسه بود.

 

* انحراف مینی‌بوس در بیشه کلا محمودآباد

سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: در حادثه دیگر گزارشی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در بیشه‌کلا محمودآباد به مرکز پیام اورژانس آمل اطلاع داده شد، در این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که دو نفر به صورت سرپایی درمان شدند و یک مادر و پدر و کودک سه ساله آنها با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهدا محمودآباد منتقل شدند.

* برخورد قطار با عابر پیاده در ساری

اشکپور بیان کرد: حادثه دیگری نیز به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد و بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس راهبند ساری به محل حادثه واقع در منطقه دخانیات اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه خانم حدود 25 ساله با هویت مجهول در اثر برخورد با قطار دچار آسیب‌های شدید شد و جان باخت، تلاش‌های تیم فوریت‌های پزشکی در آمبولانس و بیمارستان امام خمینی(ره) ساری برای احیا ثمری نداشت.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار