133858
۲۳ دی ۱۳۹۶
طوسی بیان کرد:

ثبات مهمترین اصل در برگزاری نمایشگاه کتاب است

عضو هیأت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان گفت: صرف نظر از این که مصلی یا شهر آفتاب کدام یک برای برگزاری نمایشگاه کتاب بهتر است، باید این نکته را در نظر داشت که ثبات مکانی از هر نظر بهتر است.

به گزارش کودک پرس ، محمد طوسی افزود: ما در انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، به مکان‌هایی ثابت در شهر آفتاب رسیده بودیم و به ناشران گفته بودیم در طول سال تبلیغات خود را به خوبی انجام دهند تا مراجعان از مکان آن‌ها با خبر شوند.

وی افزود: با توجه به تغییراتی که ایجاد شده است به طور قطع نمی‌توان چنین درخواستی را مطرح کرد و این موضوع نشان می‌دهد با وجود مشکلاتی که در مصلا یا شهر آفتاب وجود داشته از همه مهمتر ثبات نمایشگاه است.

 

طوسی گفت: ما امیدواریم که نمایشگاه در مصلا امسال به خوبی برگزار شود، اما باید برای این خانه به دوشی نمایشگاه فکر کرد.

وی افزود: سال‌های گذشته در بخش کودک، مشکلات زیادی وجود داشت و سالن کودک هم به علت بارندگی‌ها با مسائل مختلفی دست به گریبان بود امیدواریم با توجه به استقرار تعدادی از ناشران در چادر‌ها امسال این مشکلات را نداشته باشیم.

این ناشر گفت: مورد دیگر ایمنی نمایشگاه است، فضایی آزاد که خانواده‌ها بتوانند بنشینند و خستگی شان رفع شود، از این نظر مصلا امکانات بهتری دارد امیدواریم تا زمان برگزاری نمایشگاه مشکلات آن هم کمتر شود.

 

نمایشگاه کتاب اردیبهشت سال ۹۷ در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

۳۰۰ ناشر به طور معمول در بخش کودک و نوجوان نمایشگاه استقرار پیدا می‌کنند. قرار است امسال بخش زیادی از ناشران در فضای مسقف شبستان‌های مصلا مستقر شوند.

 

نمایشگاه کتاب در فاصله سال‌های ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۳ در مصلای تهران برگزار می‌شد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار