13385
۱۳ آذر ۱۳۹۵

جستجوها برای یافتن جسد دختر بچه غرق شده همچنان ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر گفت: جستجوی جسد دختر بچه غرق شده در رودخانه اهر چایی با تلاش جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر و با همکاری هلال احمر استان اردبیل همچنان ادامه دارد.

به گزارش کودک پرس ، روز گذشته یک کودک از روستاهای شهرستان اهر، در رودخانه اهر چایی غرق شد که جستجو برای یافتن او از صبح امروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

گزارشات حاکی از آن است که صبح امروز یک دستگاه خودرو در مسیر مشگین‌شهر-اهر بعد از روستای نیاز به ته دره سقوط کرده و یکی از سرنشینان آن خودرو که کودک بوده است ناپدید شده است لذا احتمال می‌رود جریان آب این کودک را با خود برده باشد.

در جریان این حادثه ۴ نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شده و جستجو برای یافتن کودک گم شده در روستای کوجنق که در پایین دست رودخانه اهر چایی قرار دارد ادامه دارد.

عباس انوری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر گفت: جستجو برای یافتن جسد دختر بچه غرق شده در رودخانه اهر چایی با تلاش جمعیت هلال احمر شهرستان مشگین‌شهر و با همکاری هلال احمر استان اردبیل همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون هر گونه اخبار مبنی بر پیدا شدن جسد این کودک کذب و غیر واقعی بوده و موجبات تعلل در امر تجسس را به دنبال دارد.

 

 

 

 

منبع:     اهروصال

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار