موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
133847
۲۳ دی ۱۳۹۶

روایتی ساده از ماجرایی پیچیده/ رمانی از ابراهیم حسن‌بیگی برای قشر نوجوان+ عکس

“روایتی ساده از ماجرایی پیچیده” نوشته ابراهیم حسن‌بیگی به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شد.

به گزارش کودک پرس ، رمان “روایتی ساده از ماجرایی پیچیده” نوشته “ابراهیم حسن‌بیگی”، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

این اثر با ارائه روایتی ساده از ماجراهایی که شخصیت نوجوان باید از سر بگذراند، فراز و نشیب‌های زندگی او را بازگو می‌کند و در عین حال روایتگر یک برهه تاریخی است.

 

حسن‌بیگی، درباره داستان رمان “روایتی ساده از ماجرایی پیچیده” می‌گوید: این اثر روایت نوجوانی است به نام الیاس از ترکمن‌صحرا که کودکی و نوجوانی من درآن رقم خورده است و آدم‌هایش تاکنون در داستان‌های من نقش زیادی داشته‌اند.

روایت الیاس در این رمان روایت زمین است و خان و رعیت و صد البته ظلم و ستم با چاشنی عشقی ناخواسته در الیاس. مفهوم برتری و نابرابری و ظلم و ستم و در یک کلام استکبار، مفهومی است که در ظرف مکان و زمان نمی‌گنجد و الیاس بهانه‌ای است تا نوجوان امروز ما با این مفاهیم آشنا شوند.

 

 

کار جدید حسن‌بیگی داستانی روان و خوشخوان از اتفاقاتی است که در دوره ارباب رعیتی در ترکمن صحرا رخ می‌دهد. کتاب در 18 روایت نوشته شده و تلاش دارد تا در خلال داستان الیاس و خانواده‌اش، مفاهیم بزرگ‌تر و عمیق‌تری مانند عدالت‌خواهی را برای نسل امروز روایت کند.

رمان “روایتی ساده از ماجرایی پیچیده” توسط انتشارات سوره مهر در 2500 نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار