133741
۲۱ دی ۱۳۹۶
معاون آموزش ابتدايى وزير آموزش و پرورش:

٥٣٧ نفر بازمانده از تحصيل در گلستان وجود دارد/ ميانگين سطح سواد مردم ايران زير ديپلم است

معاون آموزش ابتدايى وزير آموزش و پرورش گفت: ميانگين سطح سواد در كشور كمتر از ديپلم است و اميد به زندگی در كشور ٧٤ سال است.

به گزارش کودک پرس ، رضوان حکیم زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش گلستان اظهار کرد: استان گلستان در شاخص‌های آموزش و پرورش در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: استان گلستان استان نمونه‌ای در همزیستی مسالمت آمیز است و ما باید این را یک فرصت بدانیم زیرا کلید امنیت ملی ما احساس تعلق بین تمامی شهروندان است و این احساس علاقه به نظام اسلامی و ایران اسلامی در مدارس نقاط مرزی و محروم استان به طور کامل دیده‌ام.

معاون آموزش ابتدایى وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در استان گلستان تنها ٥٣٧ نفر بازمانده از تحصیل وجود دارد که امیدوارم با تلاش همه مسئولان استانی و حمایت‌های وزارتخانه بتوانیم این تعداد کودک را به مدارس بازگردانیم.

حکیم زاده گفت: معلمان عشایر در استان گلستان نمونه معلمان ما هستند که به واقع در بازدیدهایی که انجام شد هیچ خواسته‌ای را برای خودشان نخواستند و تمام خواسته‌های آنها تنها براى دانش آموزان و بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:  میانگین سطح سواد در کشور کمتر از دیپلم است و امید به زندگی در کشور ٧٤ سال است و این در حالی است که امید به زندگی در کشور کنگو به عنوان آخرین کشور در ارزیابی‌ها ٥٤ سال است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار