موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
133669
۲۱ دی ۱۳۹۶

کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان با «رئال مادرید»

کتاب «رئال مادرید» با حضور محمد طلوعی، نویسنده اثر در کتاب‌خوانی دسته‌جمعی نوجوان‌ها خوانده و بررسی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، کتاب «رئال مادرید» نوشته محمد طلوعی با حضور نویسنده اثر، چهارشنبه بیستم دی‌ماه در کتابفروشی کتاب داستان واقع در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی با حضور نوجوان‌ها خوانش و بررسی می‌شود.

«کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که از سال 1395 شروع شده از برنامه‌های ترویج کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان است که به همت رضوان خرمیان، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان برگزار می‌شود و در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شود.

کودکان و نوجوانان در طول یک هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده مطرح می‌کنند.

در جلسات گذشته کتاب‌هایی مانند «غول بزرگ مهربان» نوشته رولد دال با ترجمه محبوبه نجف‌خوانی، «قلب‌های نارنجی» نوشته مینو کریم‌زاده، «کنسرو غول» نوشته مهدی رجبی، «خانواده آقای چرخشی» نوشته طاهره ایبد، «خانه‌ای در تاریکی» نوشته سیامک گلشیری، «پسرخاله وودورو» با ترجمه محبوبه نجف‌ خوانی، «لالایی برای دختر مرده» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی، «شاهزاده خانومی در مترو» نوشته محدثه گودرزنیا، «چشم عقاب» نوشته محسن هجری، «گِل» و «چشم‌انداز شنبه‌ها» ترجمه شهلا انتظاریان،‌ «زمستان سبز» نوشته نورا حق‌پرست، «پدر، عشق و پسر» نوشته سیدمهدی شجاعی، «هستی» نوشته فرهاد حسن‌زاده و کتاب «دستیار ماما» ترجمه نسرین وکیلی، «ته کلاس، ردیف آخر، صندلی آخر» ترجمه پروین علی‌پور، «عروس دریایی» با ترجمه کیوان عبیدی آشتیانی و «دلقک» نوشته هدا حدادی، «گردان قاطرچی‌ها» نوشته داوود امیریان و «کارنامه‌ات را قایم کن» نوشته معصومه انصاریان، «سایه هیولا» نوشته عباس جهانگیریان، «کوچک اندازه فیل» ترجمه آنیتا یارمحمدی، «پشت صحنه دلم» اثر حسین تولایی و «مترسک عاشق بود» اثر بیوک ملکی برای خوانش گروهی و بررسی به مخاطبان معرفی شدند.

در جلسه بعدی این برنامه هم که چهارشنبه (20 دی 1396) با حضور محمد طلوعی، نویسنده و منتقد ادبی، در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، کتاب «رئال مادرید» خوانش و بررسی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند ساعت 16 چهارشنبه (20 دی 1396) به پاسداران، خیابان زمرد، میدان قبا فرهنگسرای رسانه مراجعه کنند.
 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار