133648
۲۱ دی ۱۳۹۶
صالحی خبر داد؛

اولین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در بروجن برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، از برگزاری اولین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با موضوعات قرانی به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن به‌منظور شناسایی، هدایت، رشد و شکوفایی استعدادهای قرآنی آحاد مختلف مردم به‌ویژه در سنین کودکان و نوجوانان و ایجاد شور و اشتیاق قرآنی در جامعه، «طرح جشنواره قرآنی کودک و نوجوان» را به مناسبت ایام‌الله دهه‌ی فجر برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: این جشنواره ویژه کودکان و نوجوانان سنین ۵ تا ۱۸ سال است و کودکان و نوجوانانِ هر مقطع تحصیلی در قالب یک گروه جداگانه در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم قرآن کریم، اذان، همخوانی قرآن و تواشیح مقاله‌نویسی با مضامین قرآنی خوشنویسی سوره قدر و نقاشی با مضامین قرآنی باهم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این جشنواره با همکاری آموزش‌وپرورش شهرستان بروجن به مناسبت دهه‌ی فجر برگزار می‌شود.رئیس اداره تبلیغات اسلامی افزود: از نفرات برتر اول تا سوم هر رشته به‌صورت جداگانه در ایام‌الله دهه‌ی فجر تقدیر می‌شود.وی اظهار کرد: زمان ارسال نفرات برگزیده و آثار تا پایان سی‌ام دی ۹۶ و به‌صورت آموزشگاهی، است.

 

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: زمان برگزاری آزمون و داوری آثار از ۱ بهمن تا ۱۹ بهمن و اختتامیه جشنواره و اهدای جوایز به برگزیدگان متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار