133553
۲۰ دی ۱۳۹۶

دانش‌آموزان شرق تهران به اردوهای تفریحی آموزشی می‌روند

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی اردوهای تفریحی آموزشی ویژه دانش‌آموزان مدارس و خانه‌های کودک سطح منطقه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب افزود: دانش آموزان و کودکان از اماکن فرهنگی آموزشی سطح منطقه از قبیل مساجد صفا، امام حسین (علیه‌السلام)، بوستان لرزاده، باغ موزه قصر، عکاسخانه، فردوسی سرا و موزه رضا عباسی دیدن می کنند.

وی با اشاره به اینکه این اردوها به منظور آموزش غیرمستقیم کودکان با مضامین درسی و آشنایی با فعالیتهای شهرداری برپا می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح سعی شده، دانش آموزان مدارس با دریافت انواع آموزشهای صحیح و همچنین حضور در عرصه های مختلف، شهروندانی مسئول، آگاه و متعهدتری در زندگی شهری امروز باشند.

 

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: آشنایی دانش آموزان با فرایندها و مفاهیم مدیریت شهری، آگاه سازی دانش آموزان از ظرفیت ها و اماکن علمی و هنری و تاریخی شهر تهران، تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در سطوح مدرسه و محله، ارتقاء روحیه امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی در فعالیت های جمعی و گروهی دانش آموزان، کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسئولانه دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهری از جمله دیگر اهداف برپایی این اردوها است.

 

 

منبع:‌مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار