13353
۰۹ آذر ۱۳۹۵

طرح همکاری خانه و مدرسه در البرز به اجرا درآمد

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه طرح همکاری خانه و مدرسه 'فست' یکی از 10طرح موفق در پیشگیری از مصرف مواد مخدر است، گفت: این طرح در البرز به اجرا درآمده است.

به گزارش کودک پرس , داریوش بیات نژاد افزود: در این خصوص و در اقدامی مشترک میان ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل’UNODC’ توافق شد که برنامه FAST که طرح همکاری خانه و مدرسه است در مدارس اجرا شود که طرح در سال گذشته در یک دبستان و یک مهدکودک شهرستان کرج اجرایی شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه طرح ‘فست’ به دنبال تقویت روابط خانوادگی و ایجاد یک رابطه صمیمی بین اعضای خانواده است، می واند آثار و نتایج ارزشمندی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد.
بیات نژاد گفت: در این برنامه فرصت هایی برای والدین فراهم می شود تا با شرکت در جلسات هشتگانه مدتی را صرف بازی انفرادی با کودک خود کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح کودکان هم سن و سال در ارتباط با یکدیگر قرار می گیرند تا از این طریق به حمایت از همدیگر بپردازند و متوجه شوند که در وظیفه سنگین مراقبت، تربیت و بزرگ کردن کودکان خود تنها نیستند.
این مسئول گفت:براساس نشست های مشترک با آموزش پرورش مقرر شده این طرح امسال نیز در یکی از مدارس و مهدهای کودک شهرستان فردیس اجرا شود.
وی اضافه کرد: به مرور زمان طرح ‘فست ‘ درسایر شهرستانهای استان البرز نیز اجرایی می شود.

منبع:خبرگزاری ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار