133277
۲۰ دی ۱۳۹۶

ایمن سازی محل تردد دانش‌آموزان ۲۵ مدرسه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از ایمن سازی محل تردد دانش آموزان ۲۵ مدرسه چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش حبرگزاری کودک و نوجوان، احمد جمشیدی با اشاره به ایمن سازی محل تردد دانش آموزان ۲۵ مدرسه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: محل تردد دانش آموزان این مدارس در حاشیه جاده های چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ایمن سازی شد.

وی عنوان کرد: بسیاری از مدارس چهارمحال و بختیاری در حاشیه جاده ها قرار دارند که اغلب این مدارس در روستاها قرار گرفته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ایمن سازی مسیر تردد دانش آموزان مدارس در سالجاری نیز در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: در سالجاری محل تردد دانش اموزان ۲۰ مدرسه در حاشیه جاده ها ایمن سازی می شود.

 

 

فرهنگ ترافیک دانش آموزان مدارس چهارمحال و بختیاری ارتقا می یابد

وی ادامه داد: برای ایمن سازی تردد دانش آموزان این مدارس بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: محوطه مقابل مدارس حاشیه راه‌ها با آرام‌سازی ترافیک و ایجاد ایمنی تردد دانش آموزان، نصب علائم و هشدارها و تابلوها، ایمن‌سازی فیزیکی می شوند.

جمشیدی افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک دانش آموزان این مدارس از دیگر برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار