133177
۱۹ دی ۱۳۹۶

دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

رئیس شورای اجتماعی محلات مشهد از برگزاری دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» ویژه ۳۰ هزار کودک مشهدی با مشارکت ۹۰ مهدکودک در مشهد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سید مجتبی منتظری رئیس شورای اجتماعی محلات مشهد در نشست خبری تشریح برنامه های دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» با اشاره به اینکه این جشنواره با مشارکت ۹۰ مهدکودک سطح منطقه ۱۰ و ۱۲ از ۲۰ دی تا ۲۰ بهمن‌ ویژه ۳۰ کودک مشهدی در فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن برگزار خواهد شد،افزود:هدف از برگزاری این جشنواره نهادینه‌سازی فرهنگ شهروندی و حقوق شهرنشینی است.

 

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مخاطبان اصلی این جشنواره، کودکان هستند تلاش می‌کنیم مفاهیم مرتبط با فرهنگ شهروندی از سنین پایین در بین آنان نهادینه‌سازی گردد، اظهارداشت:ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا، حفظ فضای سبز، کاشت و آبیاری فضای سبز، توجه به حق تقدم، عبور و مرور عابران پیاده، ایمنی در منزل، احترام به بزرگترها، مسئولیت‌پذیری پسرها و صبور بودن دخترها از موضوعات قابل ذکر جشنواره است.

 

رئیس شورای اجتماعی محلات با اشاره به اینکه دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» ۹۰ مهدکودک شهر حضور فعال دارند، ادامه داد:موضوعات جشنواره در قالب شعر و داستان و سرود و با زبان کودکانه ارائه می‌شود و قطعا آموزش به کودکان با زبان هنر تاثیرگذار و جذاب است و می‌تواند به درونی شدن این مفاهیم یاری رساند.

 

گفتنی است دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» با همکاری شورای اجتماعی محلات مشهد و شهرداری منطقه ۱۰ به مرحله اجرا در آمده و در برگزاری آن آموزش و پرورش خراسان رضوی، سازمان بهزیستی و سازمان مپ شهرداری مشهد مشارکت فعال دارند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار